mc gregor Geplaatst 2 september 2003 Share Geplaatst 2 september 2003 wie kan me helpen aan een animatie gif van een gps v voor mijn site mvg Rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 2 september 2003 Share Geplaatst 2 september 2003 Wat moet hij allemaal kunnen doen? Bedoel je werkelijk een gif of een swf filmpje? Zoiets als mijn avatar is een gifje. Ik heb geprobeerd om een swf te plaatsen maar dat is op dit forum helaas niet mogelijk. Een swf kan namelijk ook geluid dragen enz. Mijn avatar is gewoon niets anders dan een aantal foto's verkleinen en dan achter elkaar plakken GRTZ kruimelgif Je kan tegenwoordig geen film meer zien of Also Starring speelt er in mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 2 september 2003 Auteur Share Geplaatst 2 september 2003 gewoon een die rond draait mvg rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 2 september 2003 Share Geplaatst 2 september 2003 Op http://www.mindworkshop.com/alchemy/gifcon.html kun je een shareware versie downloaden van Gifcon. Als je een een jpg file inlaad kun je deze laten spinnen en waarschijnlijk nog wel wat andere dingen laten doen. Weet niet of dat is wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 2 september 2003 Share Geplaatst 2 september 2003 Gewoon via bv KaZaA het PaintShop Pro pakket binnen halen. Daar zit AnimationShop bij. Werkt perfect. Je kan ook een animatie tekenen in Flash en dat als gif exporteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 6 september 2003 Share Geplaatst 6 september 2003 Als je mij de plaatjes toezend dan zet ik die animatie voor je in elkaar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druiventuin Geplaatst 8 september 2003 Share Geplaatst 8 september 2003 Bedoel je zoiets als mijn avatar. Heb ik destijds zelf gemaakt. Hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mc gregor Geplaatst 11 september 2003 Auteur Share Geplaatst 11 september 2003 druiventuin. jip zo iets bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druiventuin Geplaatst 13 september 2003 Share Geplaatst 13 september 2003 Kijk dan even op mijn site: Klik hier. Je kunt 2 gifjes opslaan op je eigen site. Klik met je rechter muistoets op mijn avatar aan de linkerzijde van dit bericht en kies opslaan, nu heb je de kleine. Of doe het zelfde maar dan op mijn site, zo heb je een groter gifje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden