LTeunis Geplaatst 25 september 2008 Geplaatst 25 september 2008 Soms gebeurt het me dat zodra ik een coin of TB in een cache stop en een ander na mij deze meeneemt. Op dat moment heb ik hem nog niet daadwerkelijk gelogd (gedropped) in deze cache(pagina) En toch mis ik hem dan in mijn travelerlist. Je raadt het al: Gegrabbed. Op dat moment mist deze coin of TB de cache en dus ook wellicht iets waar de eigenaar op wacht. Daarom, heb geduld met het grabben, de vorige cacher doe dit meestal zsm als hij de gelegenheid heeft. En anders misschien eerst een mailtje naar hem of daarom te vragen.
IkbenMamma Geplaatst 25 september 2008 Geplaatst 25 september 2008 Zie ook dit draadje, idd. GEDULD is een schone zaak...
Seapie Geplaatst 25 september 2008 Geplaatst 25 september 2008 Dat is inderdaad vervelend. Laatst hadden wij een TB speciaal van noord naar zuid gebracht , foto's gemaakt, affijn de hele rimram; pas een paar dagen later weer thuis en loggen..... bleek de TB al gegrabbed! Dat is dan ff balen. Het kost toch weinig moeite om even een meeltje te sturen om te checken, als je al niet kan wachten.
IkbenMamma Geplaatst 25 september 2008 Geplaatst 25 september 2008 Ik heb het al eens eerder vermeld: Ik stuur dan altijd een pbtje naar diegene en grab hem terug, drop hem daarna middels een note weer in de cache waar ik hem in heb gedaan en dan maar hopen dat de cacher die hem al gegrabbed heeft de TB/Coin dan alsnog weer retrieved ?! Ik vind het idd ook knap waardeloos !
Aanbevolen berichten