Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Om de threads van de andere goede tools zoals GCTool, PGCT niet te vervuilen start ik hier maar even een los draadje over dit nieuwe hulpmiddel voor geocachers in bezit van een iPhone of iPod touch met software versie 2.0 of hoger.

iGCT kan bekeken worden op http://www.btstsoft.nl

Downloaden en updates gebeuren via de App Store.

De app is gratis, mijn manier om alle geocachers in Nederland (maar ook in de rest van de wereld) te bedanken. En wel voor de vele geocaches die wij reeds hebben mogen lichten, voor het in de lucht houden van handige websites, voor het scheppen en levend houden van een geocaching gemeenschap, en alvast voor de vele goede ideeën die op dit forum dan wel via de mail mijn kant op komen.

Team BtSt

(Been there, Seen that...)

Geplaatst

Hmm :lol1: , is dit evt. een versie die ik dan ook voor mijn Nokia N95 (Geen windows mobile, maar dus Symbian) kan gaan gebruiken ? :thumbup:

Geplaatst
Hmm :lol1: , is dit evt. een versie die ik dan ook voor mijn Nokia N95 (Geen windows mobile, maar dus Symbian) kan gaan gebruiken ? :thumbup:

Is en tool voor de iphone, lijkt me duidelijk dat het dan niet op symbian draait. :cry:

Geplaatst

Is en tool voor de iphone, lijkt me duidelijk dat het dan niet op symbian draait. :cry:

Aha, is Mamma ook weer wijzer, want dat WIST IK DUS IDD niet ! Ik ga niet vragen naar de bekende weg en omdat de Nokia's NIET op windows draaien en dus de PGCT tool niet op die toestellen kan EN ik niet weet hoe een IPhone "draait" mijn vraag van boven, dus bednakt voor de reacties en jammer dat ook deze tool dus niet op mijn toestel kan.

Geplaatst
Aha, is Mamma ook weer wijzer, want dat WIST IK DUS IDD niet ! Ik ga niet vragen naar de bekende weg en omdat de Nokia's NIET op windows draaien en dus de PGCT tool niet op die toestellen kan EN ik niet weet hoe een IPhone "draait" mijn vraag van boven, dus bednakt voor de reacties en jammer dat ook deze tool dus niet op mijn toestel kan.

Misschien dat je wat aan deze software heb: http://www.smartcaching.de

Geplaatst

Ik hoopte er al op dat iemand dat tooltje naar de iPhone zal brengen. Ik heb de App gedownload en zal er eens mee gaan spelen.

Hartelijk dank voor deze, waarschijnlijk, erg bruikbare applicatie,

MacOZ58

Geplaatst

@ Speurvuur, Thnx, die kende Mamma trouwens wel al [:thumbup:]

@ MacOz58, waar precies heb je dan die IGCT gedownload, want bij mij gaat de link alleen naar de algemene link van de Apple Store en niet direct naar de pagina van de tool om te downloaden... Ook zoeken op geocaching, ICGT en IGCT [:lol1:] levert niks op ?!

Geplaatst
@ Speurvuur, Thnx, die kende Mamma trouwens wel al [:thumbup:]

@ MacOz58, waar precies heb je dan die IGCT gedownload, want bij mij gaat de link alleen naar de algemene link van de Apple Store en niet direct naar de pagina van de tool om te downloaden... Ook zoeken op geocaching, ICGT en IGCT [:thumbup:] levert niks op ?!

De app is op dit moment te vinden in de App Store onder de categorie Navigation. Zoeken geeft inderdaad nog geen resultaat, mischien over enkele dagen als men de boel weer eens geïndexeerd heeft?

De link is de officiële door apple ter beschikking gestelde distributie link voor mijn applicatie. Als je op een iTunes download komt heb je misschien geen iTunes (of een te oude versie) op je computer staan en zul je die eerst moeten upgraden.

Geplaatst

Hi ikbenmamma,

binnen iTunes, dan App Store, en daarbinnen zoeken via bladeren in het deel over navigation. iGCT staat in het plaatje van de applicatie maar de applicatie is de voluit uitgeschreven naam (Geocaching Toolkit).

Wat je kunt doen: cijfers naar romeinse cijfers omzetten (erg handig omdat wij onze logs op die manier nummeren)

Ook het berekenen van snijpunten tussen twee lijnen of twee cirkels lijkt erg handig.

Verder is er nog een UTM WGS84 RD omzetting: die zijn ook erg handig om in het veld mee te hebben al kan de Garmin dat natuurlijk zelf ook wel doen.

Ook de tekst analyse kan af en toe wel handig zijn, die doen wij nu meestal uit ons hoofd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...