mineraal Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Het is een blije dag vandaag. Mijn coin die vast zat bij slash.com , aeddue is weer verder. aeddue heeft na 4 mnd de moeite genomen hem verder de brengen. Ik heb hem wel enige berichtjes gestuurd. Misschien heeft dat gehopen .Ik zal het nooit weten. Voorlopig gaat mijn coin weer verder. Groet Team Mineraal
Seapie Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 He, dat is goed nieuws. En het geeft weer hoop, want er stranden toch wel heel veel coins in Duitsland....
ET4FR & CO Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Gefeliciteerd met het weer terug komen van de coin. Ik heb net maar weer eens twee mailtjes gestuurt naar een aantal cachers die twee van mijn coin''s alweer een tijdje (mer dan twee maanden) in bezit hebben. Nu maar hopen dat deze ook weer boven water komen
snif&snuitje Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Ik heb net maar weer eens twee mailtjes gestuurt naar een aantal cachers die twee van mijn coin''s alweer een tijdje (mer dan twee maanden) in bezit hebben. Mijn coin is van de week ook weer op pad, na een ligperiode (bij iemand thuis) van 7 maanden . Veel mailtjes aan gespendeerd. Het heeft geholpen .
Aanbevolen berichten