LTeunis Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 De nuvi kan ook gebruikt worden om te cachen. Met dank aan Pilotsnipes. Zie hier hoe.
bapamaci Geplaatst 18 september 2008 Geplaatst 18 september 2008 Gebruik het sinds kort dankzij deze handleiding.
dmace Geplaatst 18 september 2008 Geplaatst 18 september 2008 Heb het een aantal keer gedaan in m'n laatste vakantie. Helaas heeft de Nuvi 200 geen mogelijkheid tot het vastmaken van een polsbandje, en dat maakt 'm gevoelig voor ongelukjes. Verder werkt het redelijk.
Track_leader Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 kijk ook eens hier http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...208&hl=nuvi
LTeunis Geplaatst 19 september 2008 Auteur Geplaatst 19 september 2008 Op een of andere manier krijg ik na zo'n 800 caches een exception error van GSAK. Nu even geen tijd om er in te duiken. Maar zijn er meer die er last van hebben?
dmace Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 Op een of andere manier krijg ik na zo'n 800 caches een exception error van GSAK. Nu even geen tijd om er in te duiken. Maar zijn er meer die er last van hebben? De laatste keer heb ik er 1600 naar de nuvi geconverteerd. Geen problemen daarmee. Wel kreeg ik 2 eigen lijsten met caches, waardoor ik eerst dacht dat het mis was gegaan. We een groot gemis is dat ik ze niet standaard op de kaart kan projecteren zoals de flistwaarschuwingen, maar heel erg is het ook weer niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden