vogelen Geplaatst 7 september 2008 Geplaatst 7 september 2008 Als ik met een cach bezig ben, dan kun je hemlogen in het menu. En daar bij kun je wat bij schrijven makkelijk BV de tijd en zo. geocaches>logpoging>gevonden>opmerking toevoegen. Maar ik kan het niet weer terug vinden wat ik er in heb ingezet. Weet iemand hoe ik het tevoorschijn haal.
smeule Geplaatst 7 september 2008 Geplaatst 7 september 2008 Als ik met een cach bezig ben, dan kun je hemlogen in het menu. En daar bij kun je wat bij schrijven makkelijk BV de tijd en zo. geocaches>logpoging>gevonden>opmerking toevoegen. Maar ik kan het niet weer terug vinden wat ik er in heb ingezet. Weet iemand hoe ik het tevoorschijn haal. Via je persoonlijke pagina kan je rechts op de pagina kiezen voor "Access My Field Notes" Daarna even bladeren naar het txt bestand op je CO of OR en dan kiezen voor upload. Daarna kan je gelijk de cache loggen en zie je wat je geschreven hebt. Je kan ook het txt bestand lezen met kladblok en zie je de gegevens staan
vogelen Geplaatst 7 september 2008 Auteur Geplaatst 7 september 2008 Wist niet dat het zo ging, erg handig. Zit toch wel allemaal goed in elkaar. bedankt Smeule.
mlvdburg Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 Afgelopen event in Belgie zag ik dat er op de colerado een optie was om je pijltje en kaart samen neer te zetten. Dit staat niet standaard in de handleiding en is een geocache optie. Is dit er ook voor de oregon ??
TuuronTour Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 om je pijltje en kaart samen neer te zetten. Bedoel je dat in tegenstelling tot de 60CSx er standaard geen pijltje op de kaart weergegeven wordt die je positie en looprichting aangeeft? Of heb je het over iets anders?
Vasc0 Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 Beoel je dat het scherm gedeeld wordt? De ene helft het kompas en de andere helft de kaart?
mlvdburg Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 (bewerkt) Beoel je dat het scherm gedeeld wordt? De ene helft het kompas en de andere helft de kaart? Ja boven klein de pijl en onder groot de kaart 8 september 2008 bewerkt door mlvdburg
Merel Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 Beoel je dat het scherm gedeeld wordt? De ene helft het kompas en de andere helft de kaart? Ja boven klein de pijl en onder groot de kaart Voorbeeld van wat Marcel bedoeld : Na selectie van een cache uit de lijst krijg je dit scherm : Screenshot 1 Als je de op het rockerwheel beneden of boven duwt ( niet draaien dus ) kan je wisselen tussen deze beide schermen. Het kompas is wel klein maar toch enorm handig : Screenshot 2 Klik op de links want : Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan
vogelen Geplaatst 8 september 2008 Auteur Geplaatst 8 september 2008 Dat is zeker handig, maar ik heb het nog niet kunnen vinden op de oregon 300
smeule Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 (bewerkt) Wat merel laat zien kan je alleen bij geocache's doen, en niet bij losse wp's. Bij losse wp's ziet het er zo uit: De colorado. En de oregon. 8 september 2008 bewerkt door smeule
vogelen Geplaatst 8 september 2008 Auteur Geplaatst 8 september 2008 ik kan het niet vinden bij mij staat er niks onder als ik een cach aan klik blijkbaar nog wat instellen
vogelen Geplaatst 8 september 2008 Auteur Geplaatst 8 september 2008 (bewerkt) heb het al stond nog uit erg handig. maar Wat merel laat zien. kan ik niet voorelkaar krijgen op oregon. wel met de losse wp's 8 september 2008 bewerkt door vogelen
mlvdburg Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 (bewerkt) Ja dit is gelukt. Maar wat merel laat zien kan dit ook op de oregon. Zeker met geocachers is het makkelijk Bedankt 8 september 2008 bewerkt door mlvdburg
vogelen Geplaatst 8 september 2008 Auteur Geplaatst 8 september 2008 Ja dit is gelukt. Maar wat merel laat zien kan dit ook op de oregon. Zeker met geocachers is het makkelijk hoe doe je dat dan mlvdburg ik krijg het wel voorelkaar met loze wp. met geocach zie ik het zelde niet Screenshot 2 dat zie ik niet
mlvdburg Geplaatst 8 september 2008 Geplaatst 8 september 2008 Ja dit is gelukt. Maar wat merel laat zien kan dit ook op de oregon. Zeker met geocachers is het makkelijk hoe doe je dat dan mlvdburg ik krijg het wel voorelkaar met loze wp. met geocach zie ik het zelde niet Screenshot 2 dat zie ik niet Ja dat heb ik ook, mijn vraag was dus ook hoe doe je dit bij een geocache
Aanbevolen berichten