Crankyhenkie Geplaatst 2 april 2010 Geplaatst 2 april 2010 (bewerkt) denk dat bij deze link de oplossing staat. http://www.onroute.nl/page/product/wandelk...land_cd#updates Dank! Ga het meteen proberen. (Edit) Het is gelukt! Thanks! 2 april 2010 bewerkt door Crankyhenkie
vogelen Geplaatst 3 april 2010 Auteur Geplaatst 3 april 2010 Als je de nieuwe update van garmin installeert op je gps. worden de illegale geïnstalleerde kaarten geblokkeerd. Dus voor iedereen geld nu gewoon in de winkel kopen. Kunnen ze dus, nu de prijs van de kaarten ook wat goedkoper maken.
*BaJo* Geplaatst 4 april 2010 Geplaatst 4 april 2010 Als je de nieuwe update van garmin installeert op je gps. worden de illegale geïnstalleerde kaarten geblokkeerd. Dus voor iedereen geld nu gewoon in de winkel kopen.Kunnen ze dus, nu de prijs van de kaarten ook wat goedkoper maken. Normaliter is dat juist de reden om de kaarten duurder te maken. Immers dan is er sprake van een monopoly.
Honsbeek Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Als je de nieuwe update van garmin installeert op je gps. worden de illegale geïnstalleerde kaarten geblokkeerd. Dus voor iedereen geld nu gewoon in de winkel kopen.Kunnen ze dus, nu de prijs van de kaarten ook wat goedkoper maken. Normaliter is dat juist de reden om de kaarten duurder te maken. Immers dan is er sprake van een monopoly. we zullen het merken..
Honsbeek Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Ik heb met de laaste Update. Een veel slechtere en langzame Hotfix. Hebben jullie dat ook ? eerst had ik binnen een minute. een duidelijke lokatie en nu binnen 5 minuten.
Crankyhenkie Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Ik heb met de laaste Update. Een veel slechtere en langzame Hotfix. Hebben jullie dat ook ? eerst had ik binnen een minute. een duidelijke lokatie en nu binnen 5 minuten. Ik heb daar al langer last van. In het begin had de Oregon vaak binnen 20 seconden al een fix en nu duurt het soms enkele minuten. Je ziet dan wel dat hij voldoende satellieten in beeld heeft maar ze willen maar niet groen worden, lijkt het.
de tuutjes Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 hoi ik heb een update over geslagen met mijn oregon 300 ik ben van 3.5 naar 3.7 gegaan. Maar nu laat mij de gekke gedachte niet los dat mijn GPS niet meer zo nauwkeurig is. Nu was het vandaag een heldere dag en krijg is een miswijzig op mijn gps van 21 meter terwijl voor de update op een verglijkbare dag 5 tot7 metermiswijzing. Heeft iemand anders hier ook last van of is het de waan van de dag ? De tuutjes
Team Tabak Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Hoorde vandaag van een medecacher, dat er nogal wat problemen ontstaan wanneer je de Oregon 550T opwaardeert van 3.2 naar 3.3. Met name de straatnamen op de kaart van City Navigator schijnen niet meer zichtbaar te zijn. Heb daarop eens even in wat forums rondgesnuffeld en daar worden deze problemen inderdaad zeer uitgebreid opgesomd. Er zijn vele klachten naar Garmin gezonden. Het lijkt dus beter om 3.20 maar even te laten staan totdat men de problemen opgelost heeft.
Crankyhenkie Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 hoi ik heb een update over geslagen met mijn oregon 300 ik ben van 3.5 naar 3.7 gegaan. Maar nu laat mij de gekke gedachte niet los dat mijn GPS niet meer zo nauwkeurig is. Nu was het vandaag een heldere dag en krijg is een miswijzig op mijn gps van 21 meter terwijl voor de update op een verglijkbare dag 5 tot7 metermiswijzing. Heeft iemand anders hier ook last van of is het de waan van de dag ? De tuutjes Overslaan van een versie heeft geen invloed. Alle verbeteringen (en verslechteringen) uit voorgaande versies worden meegenomen.
Le Comte Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 hoi ik heb een update over geslagen met mijn oregon 300 ik ben van 3.5 naar 3.7 gegaan. Maar nu laat mij de gekke gedachte niet los dat mijn GPS niet meer zo nauwkeurig is. Nu was het vandaag een heldere dag en krijg is een miswijzig op mijn gps van 21 meter terwijl voor de update op een verglijkbare dag 5 tot7 metermiswijzing. Bij een van de laatste updates is de wijze waarop de Oregon de nauwkeurigheid berekent aangepast. Hij WEET nl. niet hoe nauwkeurig de locatie bekend is, maar doet een schatting daarvan. Deze schatting is aangepast. Dus als je alleen naar de nauwkeurigheid kijkt die de Oregon opgeeft kun je bij dezelfde werkelijke precisie een ander getal zien. Om de nauwkeurigheid echt te meten moet je op een bekende locatie gaan staan en kijken hoeveel de door de Oregon aangegeven locatie afwijkt. Alleen zo weet je de echte nauwkeurigheid. Ik hoop dat mijn verhaal een beetje te volgen is .
Semmyb Geplaatst 15 april 2010 Geplaatst 15 april 2010 nieuwe software update 3.80 http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4051 Change History Changes made from version 3.70 to 3.80: Added BirdsEye control to profiles. Added screen calibration option to Oregon 200. Fixed issue changing marine modes. Fixed map display problems.
De Haelder Geplaatst 15 april 2010 Geplaatst 15 april 2010 hoi ik heb een update over geslagen met mijn oregon 300 ik ben van 3.5 naar 3.7 gegaan. Maar nu laat mij de gekke gedachte niet los dat mijn GPS niet meer zo nauwkeurig is. Nu was het vandaag een heldere dag en krijg is een miswijzig op mijn gps van 21 meter terwijl voor de update op een verglijkbare dag 5 tot7 metermiswijzing. Bij een van de laatste updates is de wijze waarop de Oregon de nauwkeurigheid berekent aangepast. Hij WEET nl. niet hoe nauwkeurig de locatie bekend is, maar doet een schatting daarvan. Deze schatting is aangepast. Dus als je alleen naar de nauwkeurigheid kijkt die de Oregon opgeeft kun je bij dezelfde werkelijke precisie een ander getal zien. Om de nauwkeurigheid echt te meten moet je op een bekende locatie gaan staan en kijken hoeveel de door de Oregon aangegeven locatie afwijkt. Alleen zo weet je de echte nauwkeurigheid. Ik hoop dat mijn verhaal een beetje te volgen is . Dit is een goede plek om de oregon en ook andere GPS ontvangers te testen. GPS ontvanger test.
robje64 Geplaatst 15 april 2010 Geplaatst 15 april 2010 Geeft deze nieuwe 3.80 dezelfde problemen met unlock gegevens als de 3.70 versie als je de 3.70 niet geinstalled hebt? Robje64
pxr Geplaatst 20 april 2010 Geplaatst 20 april 2010 Had alleen problemen met de nieuwe kaarten zoals onroute & CN Europe 2010.30. "Oudere" Kaarten zoals topo BeNeLux, CN Europe 2010.10 draaien zonder problemen op 3.80. of je van 3.40 naar 3.80 gaat of van 3.70 naar 3.80 maakt niet uit. Het zit hem in de beveilig van certificaten die zijn toegevoegd aan het nieuwe kaart materiaal deze wordt gecheckt vanaf software versie 3.70.
Butch en Mien Geplaatst 1 mei 2010 Geplaatst 1 mei 2010 (bewerkt) Heb gisteren helemaal geen problemen gehad tijdens installeren 3.80 op mijn Oregon 400T en Topo Benelux op sd-kaart. Satelliet-fix duurde vandaag echter beduidend langer dan gewend. Ben benieuwd hoe het morgen gaat... Butch en Mien 1 mei 2010 bewerkt door Butch en Mien
Aanbevolen berichten