Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

nieuwe update via WebUpdater

WebUpdater is required to install this file

Dakota 10/20 v2.50: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4527

Oregon 300/400 v3.50: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4051

Oregon 550/550t v3.00: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4523

Changes made from versions

* Added ability to view elevation plot of upcoming active route or currently navigated track in blue.

* Added display of icons to the lists in Where To? > Waypoints and the Geocaching application.

* Added phone numbers when available to POI review pages.

* Added Compass, Stopwatch, Active Geocache, and Elevation Plot dashboard options.

* Introduced dashboard options to the Compass and Map pages.

* Improved track navigation.Visit http://garmin.blogs.com/softwareupdates/trail-tech/ for more information.

Geplaatst

handig zeg die icoontjes bij het zoeken naar een geocache!!!

De rest heb ik weinig mee maar die icoontjes zijn top!

Geplaatst (bewerkt)

zeer goede verbeteringen bij deze update,vooral de mogelijkheid om in 'tripcomputer' de dashboard instelling zo aan te passen dat je bij het geocachen niet meer terug hoeft naar het hoofdmenu.

Je hebt in een oogopslag het compas, de afstand, de cachnaam met hind, de mogelijkheid om de cachgegevens te bekijken en om een ander cache te selecteren. :offtopic:

bewerkt door team hjälmaryd
Geplaatst
zeer goede verbeteringen bij deze update,vooral de mogelijkheid om in 'tripcomputer' de dashboard instelling zo aan te passen dat je bij het geocachen niet meer terug hoeft naar het hoofdmenu.

Je hebt in een oogopslag het compas, de afstand, de cachnaam met hind, de mogelijkheid om de cachgegevens te bekijken en om een ander cache te selecteren. :offtopic:

dashboard is idd wel aardig maar op de kaart neemt hij wel een hap ruimte in.

Geplaatst

dashboard is idd wel aardig maar op de kaart neemt hij wel een hap ruimte in.

nou ik bedoelde eigenlijk bij het gebruik van de tripcomputer,dus niet het dashboard op de kaart.

Weet trouwens niet hoe je hem daar op krijgt :crybaby:

Geplaatst

bij stel in kaart selecteren en dan de instelling gegevensvelden op dashboard zetten en kiezen voor geocaching actief

Geplaatst

Op het forum van gc.com lees ik dat er mensen zijn die de paarse navigatie-lijn naar een cache of waypoint niet meer zien. Het is niet helemaal duidelijk waar het aan ligt, mogelijk een bepaalde (combinatie van) kaart(en). Ook wordt het meer gerapporteerd door 400 gebruikers dan door 300 gebruikers. Wat zijn jullie ervaringen?

Geplaatst (bewerkt)
Op het forum van gc.com lees ik dat er mensen zijn die de paarse navigatie-lijn naar een cache of waypoint niet meer zien. Het is niet helemaal duidelijk waar het aan ligt, mogelijk een bepaalde (combinatie van) kaart(en). Ook wordt het meer gerapporteerd door 400 gebruikers dan door 300 gebruikers. Wat zijn jullie ervaringen?

Hier net geprobeerd, maar geen probleem de paarse lijn is goed te zien.

Ben in bezit van een 400t.

bewerkt door Remunj
Geplaatst

Nooit last van gehad, maar ik gebruik een 300.

Geplaatst (bewerkt)
bij stel in kaart selecteren en dan de instelling gegevensvelden op dashboard zetten en kiezen voor geocaching actief

hej BaJo bedankt ...dit had ik nog niet gevonden

@ Le Comte bij mij werkt alles zo als het hoort ,maar heb wel een 550t

bewerkt door team hjälmaryd
Geplaatst

zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing :beerchug:

Iemand een idee om dit op te lossen ?

alvast bedankt

Geplaatst
zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing :beerchug:

alvast bedankt

al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc?

Geplaatst

alvast bedankt

al geprobeerd hem nogmaals te laten updaten via de pc?

pc hekent de oregon niet meer :)

Geplaatst

alvast bedankt

Geen idee, maar is het geen mogelijkheid de update nogmaals te doen?

Geplaatst

dan zou ik een harde reset proberen.

Is geloof ik linker bovenhoek van je scherm ingedrukt houden en dan de gps aanzetten terwijl je op de linkerbovenhoek blijft drukken

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...