Spring naar bijdragen

TOPO-kaart(en) Luxemburg


Team NaStE

Aanbevolen berichten

Tja... De titel zegt het denk ik al...

Zijn er ook Topo-kaarten verkrijgbaar voor Luxemburg???

Ik heb gemerkt dat tijdens het cachen in Luxemburg het toch wel een gemis is om geen (gedetaileerde) kaart in de gps te hebben staan... (Vooral de terugweg van de cache naar de auto)

Het is dan toch wel makkelijk als je kunt zien waar de paden ongeveer moeten lopen, om bijvoorbeeld de kortste weg naar de auto te kunnen 'plannen'.

 

Zo niet, wat is dan een alternatief, behalve papieren kaarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Tja... De titel zegt het denk ik al...

Zijn er ook Topo-kaarten verkrijgbaar voor Luxemburg???

Ik heb gemerkt dat tijdens het cachen in Luxemburg het toch wel een gemis is om geen (gedetaileerde) kaart in de gps te hebben staan... (Vooral de terugweg van de cache naar de auto)

Het is dan toch wel makkelijk als je kunt zien waar de paden ongeveer moeten lopen, om bijvoorbeeld de kortste weg naar de auto te kunnen 'plannen'.

 

Zo niet, wat is dan een alternatief, behalve papieren kaarten?

 

Wij gaan dit weekend voor de derde keer cachen in Luxemburg en ik moet je vertellen dat wij ook geen toptokaarten gebruiken omdat ze helaas niet verkrijgbaar zijn. Dus ouderwets pijltje volgen en vaak verkeerd lopen...maar het wandelen daar is geweldig ( klein Zwitserland )

 

Papieren kaarten willen wel een beetje helpen maar dan moeten ze wel recent zijn, wij hadden kaarten van 5 jaar oud en de paden klopten al niet meer

 

Luxemburg is een geweldig cache gebied maar dan zonder topo kaarten

 

Ejoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...