Spring naar bijdragen

Quiet Waters Event


Nemec

Aanbevolen berichten

Via deze weg, ik hoop dat dit niet in strijd is met de geplogenheden op dit forum, wens ik mijn noorderburen uit te nodigen op het Quit Waters Event.

Nu België in zijn voegen barst kan het nooit kwaad om samen met onze taalgenoten een pint te pakken.

Bovendien is het mooi en rustig aan de oevers van de Schelde.

 

Groetjes en misschien tot ziens.

 

Nemec

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Nemec,

 

ik baal ontzettend, want ik moet werken die dag. Programma ziet er leuk uit.

Als ik echt eerlijk mag zijn dan ben ik toch een beetje opgelucht.

Indien men hier te weten zou komen dat ik de noormannen terug de Schelde liet opvaren ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu België in zijn voegen barst kan het nooit kwaad om samen met onze taalgenoten een pint te pakken.
Tip: een pint wordt in die streek ook wel eens Duvel genoemd en op het event zal waarschijnlijk ook het alter ego van Nemec aanwezig zijn.

Jullie zijn gewaarschuwd... Shol!

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt leuk, ik schrijf het in mijn agenda. Heb in een grijs verleden de Dodentocht (Bornem) "uitgedaan", een van de rustpunten was in de brouwerij van Duvel. Op het eind een paar km langs de Schelde, prachtig!

De brouwerij van den Duvel doen we niet aan tijdens het event. De godendrank zal echter wel beschikbaar zijn (op eigen risico) aan den toog van het hoofdkwartier.

 

De 100km dodentocht passeert inderdaad in St Amands en het uitzicht op de meanders van de Schelde is werkelijk meer dan de moeite waard. Je moet daarvoor wel van den toog weg geraken! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...