jmpeetje Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 het volgende probleem: Bij het verzenden van kaarten naar mijn GPS kreeg ik de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar was terwijl er een sd kaartje van 2 gb in zit. Alleen de topo nederland had ik in mijn GPS en die is dus niet zo groot. Nu bleek dat de topokaart niet op het kaartje maar in het geheugen van de GPS zit. Toen bleek het sd kaartje wat in de GPS zat gewoon leeg te zijn. Daarna heb ik een aantal kaarten via mapsource naar het sd kaartje verzonden. Wanneer ik het kaartje in de Colorado stop en zet hem dan aan gebeurt het volgende. De Colorado gaat naar "loading maps" en vervolgens gaat hij uit. Ik krijg de kaarten niet te zien in mijn GPS. Ook de topo kaart die in het geheugen zit werkt niet als ik het sd kaartje in de GPS stop, hij schakelt dan gewoon helemaal uit. Wat moet ik hiermee?
@rend Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 Er zit een corrupte kaart in en die moet er uit gehaald worden. Zoek even op het forum en je vindt het wel.
mlsn1975 Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 het volgende probleem: Bij het verzenden van kaarten naar mijn GPS kreeg ik de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar was terwijl er een sd kaartje van 2 gb in zit. Alleen de topo nederland had ik in mijn GPS en die is dus niet zo groot. Nu bleek dat de topokaart niet op het kaartje maar in het geheugen van de GPS zit. Toen bleek het sd kaartje wat in de GPS zat gewoon leeg te zijn. Daarna heb ik een aantal kaarten via mapsource naar het sd kaartje verzonden. Wanneer ik het kaartje in de Colorado stop en zet hem dan aan gebeurt het volgende. De Colorado gaat naar "loading maps" en vervolgens gaat hij uit. Ik krijg de kaarten niet te zien in mijn GPS. Ook de topo kaart die in het geheugen zit werkt niet als ik het sd kaartje in de GPS stop, hij schakelt dan gewoon helemaal uit. Wat moet ik hiermee? welke firmware heb je er in zitten?
alkie Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 heb je de topokaart wel unlocked in mapsource voor de colorado?
Brood Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 heb je de topokaart wel unlocked in mapsource voor de colorado? Oef, Topo NL heeft geen mapsource unlock. Dat kan het punt niet zijn. Probeer een andere microSD. In mass storage mode kun je de mapset (GMAPSUPP.IMG) verplaatsen indien gewenst.
pe1mzs Geplaatst 30 augustus 2008 Geplaatst 30 augustus 2008 Zit geen Micro SD in maar gewone SD heb er hier een 4GB SDHC kaartje in zitten en werkt perfect !!! dus ook SDHC kaartjes werken !! verder alle kaarten naar de SD geschreven unlocken was niet nodig! de SD werkt als een verwisselbaar schijf station in de Colorado . e.e.a. werkt sneller als je de SD gewoon in je pc beschrijft verder ben ik hier ook aan het kl...ten met die waypoint files in mijn oude Magellan kon ik dit eenvoudig in notepad veranderen dit is fff wat moeilijker (minder gebruiksvriendelijk) in de Colorado heb hem nu paar dagen maar denk dat e.e.a. ff wennen is kan ik ook projecteren in de colorado???? nog niet gevonden
smeule Geplaatst 30 augustus 2008 Geplaatst 30 augustus 2008 kan ik ook projecteren in de colorado???? nog niet gevonden - Ga naar het wp toe - Je ziet nu allemaal mogelijkheden: wijzig naam, wijzig symbool, wijzig commetaar ect - Onderaan zie je projecteer wp - Klik daar op en volg de instructies Suc6
papillonphoto Geplaatst 1 september 2008 Geplaatst 1 september 2008 Zit geen Micro SD in maar gewone SD heb er hier een 4GB SDHC kaartje in zitten en werkt perfect !!! dus ook SDHC kaartjes werken !! verder alle kaarten naar de SD geschreven unlocken was niet nodig! de SD werkt als een verwisselbaar schijf station in de Colorado . e.e.a. werkt sneller als je de SD gewoon in je pc beschrijft verder ben ik hier ook aan het kl...ten met die waypoint files in mijn oude Magellan kon ik dit eenvoudig in notepad veranderen dit is fff wat moeilijker (minder gebruiksvriendelijk) in de Colorado heb hem nu paar dagen maar denk dat e.e.a. ff wennen is kan ik ook projecteren in de colorado???? nog niet gevonden projecteren? jazeker, net als bij de csx het volgende probleem: Bij het verzenden van kaarten naar mijn GPS kreeg ik de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar was terwijl er een sd kaartje van 2 gb in zit. Alleen de topo nederland had ik in mijn GPS en die is dus niet zo groot. Nu bleek dat de topokaart niet op het kaartje maar in het geheugen van de GPS zit. Toen bleek het sd kaartje wat in de GPS zat gewoon leeg te zijn. Daarna heb ik een aantal kaarten via mapsource naar het sd kaartje verzonden. Wanneer ik het kaartje in de Colorado stop en zet hem dan aan gebeurt het volgende. De Colorado gaat naar "loading maps" en vervolgens gaat hij uit. Ik krijg de kaarten niet te zien in mijn GPS. Ook de topo kaart die in het geheugen zit werkt niet als ik het sd kaartje in de GPS stop, hij schakelt dan gewoon helemaal uit. Wat moet ik hiermee? Het zit hem inderdaad in de corrupte kaart denk ik. Welke kaarten heb je, en zijn ze geunlocked voor de col? Stuur anders een prive mail
Quaerens Geplaatst 1 september 2008 Geplaatst 1 september 2008 Gewoon naam en adres erop schrijven, een postzegel voor de US erop plakken en in de brievenbus droppen. Oh sorry, ik had alleen de titel gelezen...
Aanbevolen berichten