Spring naar bijdragen

One PC mee met cachen


evelineroos

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een klein pc' tje. Een z.g.n. One. Ik wil deze graag mee gaan nemen om cachebeschijvingen te kunnen uitlezen. De one werkt op Linux. Zijn er mensen die een tip hebben hoe ik de cache beschijvingen zo eenvoudig mogelijk kan opslaan? Elke keer kopieren naar word is best een gedoe... Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb ff gekeken. Leuk ding, voor thuis of op de hotelkamer. Lijkt het mij een beetje een kwetsbaar apparaat voor buiten. En Linpus linux? Da's een exotische variant… Dat wordt wine zelf compileren. Met een beetje verstand van linux zal dat wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Kalkendotters al zegt:vanuit GSAK HTML-pagina's laten maken.

Eerst alle foto's downloaden via Database -> Grab images. Hierna File -> Export -> HTML-file.

 

Eerst een selectie maken van een aantal (max een paar honderd) caches, van deze wordt dan een startpagina gemaakt met al deze caches in verschillende volgordes: op afstand, richting, alfabetisch enz.

 

Werkt heel mooi, ikzelf doe het met een PDA als ik op vakantie ga en véél caches bij me wil hebben. Maak een locatie aan, zet deze als center-point en een selectie van 30 km afstand. Genoeg voor weken cache-plezier!

 

Succes, en ook ik ben altijd beniewd naar meer tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat wij 'altijd' een gewone laptop mee sleepte in onze cache uitrusting hebben we sinds enige maanden een asus eee in onze tas zitten. deze was standaard voor linux maar dit omgezet een een lite XP versie. hier nu gsak opgezet een een kleine HD met usb aan hangen. deze haalt zijn voeding uit de laptop. verder voor langere ritten, meerder caches op een dag nog een 12V/220V converter voor in de auto, zodat een alles opgeladen kan worden.

http://forum.geocaching.nl/style_images/1/...mages/email.gif

E-mail adres invoegen

 

dus ik zou zeggen probeer xp erop te zetten en dan gsak. werkt erg goed. of maak vanaf je pc een HTML backup van alle caches en zet dit op je ONE. hierdoor kan dmv IE7 of Firefox zo alle caches bekijken.

 

succes........er is dus een oplossing :beer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...