Spring naar bijdragen

Watchlist zonder de emails; kan dat?


SevenSans

Aanbevolen berichten

Hallo Mede Cachers,

 

Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email :thumbup: over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind.

Wie helpt mij? Vast bedankt! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Premium member worden en een bookmark aanmaken !

 

***

 

Of opslaan in je favorieten (IE) of een bladwijzer aanmaken (FF) op je eigen PC :thumbup:

 

.

.

.

 

Aan de andere kant, door de nieuw binnengekomen logjes te lezen, helpt het je misschien de op het oog nog niet op te lossen mysterie whatever, WEL op te lossen :thumbup: , of andere inzichten te krijgen....

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mede Cachers,

 

Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email :thumbup: over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind.

Wie helpt mij? Vast bedankt! :thumbup:

Ik weet niet of dit alleen voor premium members is, maar je kunt ze bookmarken en toevoegen aan een door jou gecreerde lijst.

(let wel: premium member van .COM)

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mede Cachers,

 

Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email :thumbup: over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind.

Wie helpt mij? Vast bedankt! :thumbup:

Ik weet niet of dit alleen voor premium members is, maar je kunt ze bookmarken en toevoegen aan een door jou gecreerde lijst.

(let wel: premium member van .COM)

 

Yep, bedoelde ik, is alleen voor Premium Members !

 

Niet leden, kunnen WEL lezen wat anderen in hun bookmarks hebben staan, als ze ze delen tenminste.

Maar ZELF aanmaken, nee, dat is toch echt iets voor de Premium Members !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premium member worden en een bookmark aanmaken !

 

***

 

Of opslaan in je favorieten (IE) of een bladwijzer aanmaken (FF) op je eigen PC :no:

 

.

.

.

 

Aan de andere kant, door de nieuw binnengekomen logjes te lezen, helpt het je misschien de op het oog nog niet op te lossen mysterie whatever, WEL op te lossen :crybaby: , of andere inzichten te krijgen....

 

:eek: Allemaal bedankt, Ik ben intussen premium member dus heb geen problemen meer (hiermee) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...