SevenSans Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 Hallo Mede Cachers, Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind. Wie helpt mij? Vast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 (bewerkt) Premium member worden en een bookmark aanmaken ! *** Of opslaan in je favorieten (IE) of een bladwijzer aanmaken (FF) op je eigen PC . . . Aan de andere kant, door de nieuw binnengekomen logjes te lezen, helpt het je misschien de op het oog nog niet op te lossen mysterie whatever, WEL op te lossen , of andere inzichten te krijgen.... 11 augustus 2008 bewerkt door IkbenMamma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 (bewerkt) Hallo Mede Cachers, Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind. Wie helpt mij? Vast bedankt! Ik weet niet of dit alleen voor premium members is, maar je kunt ze bookmarken en toevoegen aan een door jou gecreerde lijst. (let wel: premium member van .COM) 11 augustus 2008 bewerkt door De broekies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 Hallo Mede Cachers, Hier een beginneling die een heleboel leuke, interessante, nog op te lossen caches in haar whatch afdeling heeft geplaatst. Maar nu krijg ik elke dag een rits email over die caches omdat ze gelogd zijn. Kan dit anders. Ik wil toch graag al die interessante caches ergens plaatsen waar ik ze gemakkelijk terug vind. Wie helpt mij? Vast bedankt! Ik weet niet of dit alleen voor premium members is, maar je kunt ze bookmarken en toevoegen aan een door jou gecreerde lijst. (let wel: premium member van .COM) Yep, bedoelde ik, is alleen voor Premium Members ! Niet leden, kunnen WEL lezen wat anderen in hun bookmarks hebben staan, als ze ze delen tenminste. Maar ZELF aanmaken, nee, dat is toch echt iets voor de Premium Members ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhr_nl Geplaatst 11 augustus 2008 Share Geplaatst 11 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt ook een rule aanmaken in je mailbox zodat deze mailtjes vanzelf in een aparte map komen of verwijderd worden. Of een apart hotmail adres aanmaken voor je geocache activiteiten. 11 augustus 2008 bewerkt door rhr_nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SevenSans Geplaatst 18 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2008 Premium member worden en een bookmark aanmaken ! *** Of opslaan in je favorieten (IE) of een bladwijzer aanmaken (FF) op je eigen PC . . . Aan de andere kant, door de nieuw binnengekomen logjes te lezen, helpt het je misschien de op het oog nog niet op te lossen mysterie whatever, WEL op te lossen , of andere inzichten te krijgen.... Allemaal bedankt, Ik ben intussen premium member dus heb geen problemen meer (hiermee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hneel Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Een voordeel van het in de watchlist zetten is ook dat je een bericht krijgt als er problemen met de cache zijn of als hij wordt gedisabled. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden