technetium Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Hallo, Ik heb een route met een aantal waypoints in m'n eTrex Cx Legend gezet. Toen ik de route wiste, bleven de waypoints staan. Weet iemand hoe ik snel een groot aantal waypoints uit die GPSr kan wissen. Om ze een voor een te wissen gaat me nogal veel tijd kosten. Ik heb hierover niks in de handleiding kunnen vinden (heb ik er over heen gekeken?) Of als ik met Mappoint nieuwe waypoints inlaad, blijven de oude staan. Dat kan handig zijn, maar ik had gehoopt de WP's dan eventueel in MP te kunnen wissen. Tc
Bloodwoosj Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Als alle waypoints die je wil wissen hetzelfde symbool hebben meegekregen en de waypoints die je wil laten staan een ander symbool, dan kun je op de gps op symbool wissen. Ik vrees echter dat dat niet het geval is (is bij mij ook nooit zo). Ik los het altijd zo op: ik importeer alle waypoints van mijn gps naar mijn pc via mapsource. Daarna wis ik alle waypoints in de gps. Vervolgens wis ik (door ze te selecteren et de muis) in Mapsource die waypoints die ik wil wissen. Tot slot stuur ik de nog niet in Mapsource gewiste waypoints weer terug naar de gps en klaar is Klara. Voor de zekerheid maak ik wel altijd een kopie van de waypoints op de pc voordat ik dat hele wisverhaal ga beginnen. Wellicht voor jou ook een optie? Gaat best snel. Greetz Bloodwoosj
technetium Geplaatst 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst 11 augustus 2008 Ik los het altijd zo op: ik importeer alle waypoints van mijn gps naar mijn pc via mapsource.Daarna wis ik alle waypoints in de gps. Vervolgens wis ik (door ze te selecteren et de muis) in Mapsource die waypoints die ik wil wissen. Tot slot stuur ik de nog niet in Mapsource gewiste waypoints weer terug naar de gps en klaar is Klara. Bedankt er is weer ruimte in het WP gekeugen van m'n Garmin. Tc
Husky Geplaatst 4 november 2008 Geplaatst 4 november 2008 Even een tip m.b.t. het beheer van je waypoints... Ik heb voor verschillende doeleinden, in MapSource een aantal waypoint-verzamelingen aangemaakt; - standaard (waypoints van familie/vrienden/voordelig parkeren e.d.) - motorclub (waypoints van cafeetjes met uitzicht op de motoren ) - vakantie (waypoints per land/gebied) etc... Zo hou ik het aantal waypoints beperkt in de GPS zodat het vinden van het gewenste waypoint ook altijd binnen een vloek en een zucht is gebeurd. Simpel maar oh zo doeltreffend... René
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 4 november 2008 Geplaatst 4 november 2008 (bewerkt) Op de 60C(s)x doe je vanuit de find-list MENU, dan kiest je voor DELETE... en vervolgens krijg je een lijstje met alle type symbolen in je GPS'r. Je kunt dan kiezen voor het wissen van alles of van alle waypoints met een specifiek symbool. Geen idee of een eTrex Cs Legend gebruiker daar wat aan heeft, maar iemand anders misschien dan... 4 november 2008 bewerkt door Smurfin & Grote Smurf
guus&mary Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Op de 60C(s)x doe je vanuit de find-list MENU, dan kiest je voor DELETE... en vervolgens krijg je een lijstje met alle type symbolen in je GPS'r. Je kunt dan kiezen voor het wissen van alles of van alle waypoints met een specifiek symbool. Geen idee of een eTrex Cs Legend gebruiker daar wat aan heeft, maar iemand anders misschien dan... Ik wil nieuwe caches laden in mijn Etrex, dus moet ik eerst alle oude waypoints er uithalen.Mijn vraag is als ik alle waypoints wis wis ik dan ook de POI`s
Aanbevolen berichten