MatsRetep Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Voor een nieuw te leggen Unknown (Mystery) Cach heb ik de vragen welke moeten leiden naar de cach via een internetsite gemaakt. Dit houd in dat voordat men de exacte locatie kan berekenen men buiten http://www.geocaching.com een vragenlijst (meerkeuze) moet invullen om zodoende de oplossing te krijgen. Mijn vraag wordt dit meer gedaan, dus buiten deze site om, of is dit not done. De informatie ed worden dan natuurlijk wel gewoon op deze site geplaatst
smeule Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Voor een nieuw te leggen Unknown (Mystery) Cach heb ik de vragen welke moeten leiden naar de cach via een internetsite gemaakt. Dit houd in dat voordat men de exacte locatie kan berekenen men buiten http://www.geocaching.com een vragenlijst (meerkeuze) moet invullen om zodoende de oplossing te krijgen. Mijn vraag wordt dit meer gedaan, dus buiten deze site om, of is dit not done. De informatie ed worden dan natuurlijk wel gewoon op deze site geplaatst Er zijn heel veel Mysteries die je moet oplossen via de Wikipedia of andere sites. Het moet wel een site zijn die algemeen toegankelijk is via internet.
Lepman Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Als dat 'not done' zou zijn, zouden er wel veel mystery's op elkaar lijken En makkelijk op te lossen...
MatsRetep Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst 9 augustus 2008 wat ik bedoel, en die heb ik zelf nog niet gezien (ben newby) is dat de vragen die opgelost moeten worden op een andere site staan (en daar ook moeten worden ingevuld) waarna je de aan de hand van de gegevens het coordinaat krijgt
GeSi Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 wat ik bedoel, en die heb ik zelf nog niet gezien (ben newby) is dat de vragen die opgelost moeten worden op een andere site staan (en daar ook moeten worden ingevuld) waarna je de aan de hand van de gegevens het coordinaat krijgt Er zijn wel meer caches die gebruik maken van externe sites. Velen hebben bijvoorbeeld hun plaatjes ergens anders opgeslagen dan op de .com site. Er is in mijn ogen dan ook helemaal niks verkeerd aan als je vanaf de originele cachepagina verwijst naar je externe site. Zorg er wel voor dat op de cachepagina niet alleen een linkje, maar ook een begeleidend verhaal staat.
MatsRetep Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst 9 augustus 2008 bedankt, dat wilde ik even weten kan ik met een gerust hart verder gaan
CeilingCat Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Voor een nieuw te leggen Unknown (Mystery) Cach heb ik de vragen welke moeten leiden naar de cach via een internetsite gemaakt. Dit houd in dat voordat men de exacte locatie kan berekenen men buiten http://www.geocaching.com een vragenlijst (meerkeuze) moet invullen om zodoende de oplossing te krijgen. Mijn vraag wordt dit meer gedaan, dus buiten deze site om, of is dit not done. De informatie ed worden dan natuurlijk wel gewoon op deze site geplaatst Lijkt me ook een beetje aan de vragen liggen. Als de coordinaten de "beloning" zijn voor een algemene enquette, om eens een raar voorbeeld te noemen, lijkt het mij niet zo gepast. Hans
MatsRetep Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst 9 augustus 2008 Nee, geen beloning voor het invullen van een enquette Nee dit is een site waar je meerkeuze vragen kunt maken die als je het ingevuld heb een uitslag geeft met goed/fout en vervolgens een toelichting geeft Op die manier leer je iets over de locatie / onderwerp en dit geeft volgens mij een meerwaarde als je de locatie daarna bezoekt
BBosman Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Dit is wat de guidelines op geocaching.com zeggen over het gebruik van externe sites in je cachebeschrijving: Caches that require a geocacher to visit another website will not be published if the finder must create an account with, or provide personal information to, the other website.Dus zolang je geen account hoeft aan te maken op die site, of persoonlijke informatie hoeft af te geven, lijkt het me geen enkel probleem.
MatsRetep Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst 9 augustus 2008 (bewerkt) Nee, is vrij toegankelijk voor iedereen en men kan zelf ook "gratis" dergelijke lijsten aanmaken 9 augustus 2008 bewerkt door MatsRetep
Aanbevolen berichten