Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb nu de waypoints met gevarenzone in de computer gezet. Ja, en daar zie ik de rode cirkels wel. Heel dun, maar toch. Alleen op de GPS zie ik ze niet. Kun je die lijnen ook dikker maken?

Iedereen wel bedankt voor de reacties.

Raar...

Heb je de waypoints en gevarencirkels op de gps aangemaakt en dan naar de pc gestuurd?

Zo nee, ben je op de gps dan misschien teveel uit of ingezoomd zodat de cirkel buiten beeld valt of te klein is om als cirkel op de kaart te kunnen zien. Of heb je per ongeluk de straal van de cirkel veel te groot of te klein gemaakt?

Zelfs als ik de kaartdetails op "minst" zet zijn de gevarencirkels nog zichtbaar (en zijn de meeste wegen verdwenen).

Hahaa, ik heb de oorzaak denk ik gevonden.

Je hebt waarschijnlijk de instellingen bij "eigen waypoints" op de kaart niet juist staan om de cirkel in beeld te kunnen zien.

Probeer eens het volgende:

Ga naar kaartinstellingen, ga met de cursor naar het dikke T symbool bovenin het menu.

Ga met de pijltjestoets naar "Eigen waypoints" en kies daar eens voor de optie "auto".

Als het goed is is je probleem nu opgelost.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst

Gelijk geprobeerd. Maar bij eigen waypoints kan ik alleen kiezen tussen klein, middel en groot of geen IF (wat dat dan ook betekent). Hij stond op middel.

Ik had de waypoints aangemaakt op de GPS en daar de gevarenzone ingesteld. Daarna alles overgebracht naar de computer. En daar zag ik de cirkels dus wel.

Geplaatst
Gelijk geprobeerd. Maar bij eigen waypoints kan ik alleen kiezen tussen klein, middel en groot of geen IF (wat dat dan ook betekent). Hij stond op middel.

Ik had de waypoints aangemaakt op de GPS en daar de gevarenzone ingesteld. Daarna alles overgebracht naar de computer. En daar zag ik de cirkels dus wel.

Oeps, ik zeg het fout. Niet de eigen waypoints bij het T symbool, maar de eigen waypoints bij het vlaggetjessymbool.

Sorry.

Maar dat moet dan toch echt wel de oplossing zijn !!! :beerchug:

Geplaatst
Dit brengt mij gelijk tot de volgende vraag. Hoe bepaal je dat op een Colorado, ik ben dat in de gebruikershandleiding nog niet tegengekomen :cry:.

Dat kan de COLORADO jammer genoeg niet. Misschien met Update 2.7 dat het wel mogelijk is. Gewoon afwachten :beerchug:

Geplaatst
En kan de Oregon het wel?

Met GEO-driehoek en een stift op het beeldscherm lukt het prima :beerchug:

Geplaatst

Oeps, ik zeg het fout. Niet de eigen waypoints bij het T symbool, maar de eigen waypoints bij het vlaggetjessymbool.

Sorry.

Maar dat moet dan toch echt wel de oplossing zijn !!! :beerchug:

Gelukt!! Fantastisch. Bedankt. Nu kan ik weer een aantal mooie caches in de buurt gaan doen.

groet Henriette (Miniatuur)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...