Remunj Geplaatst 29 november 2008 Geplaatst 29 november 2008 Succes met je oregon, het is een goed apparaat.
cachorganic Geplaatst 12 december 2008 Geplaatst 12 december 2008 (bewerkt) Voor de mensen die een oregon wat goedkoper willen importeren: Via ebay.co.uk gaat een 400T voor rond de 350 euri wel lukken. De britse pond is tot ongekende laagte gezakt. Let er dus wel op dat je via paypal IN BRITSE PONDEN betaald. Vanmorgen stond de pond op 1,12 Oregons worden er voor rond de 310 pond aangeboden. 12 december 2008 bewerkt door cachorganic
AppieEnJoke Geplaatst 12 december 2008 Geplaatst 12 december 2008 Voor de mensen die een oregon wat goedkoper willen importeren:Via ebay.co.uk gaat dat voor rond de 350 euri wel lukken. De britse pond is tot ongekende laagte gezakt. Let er dus wel op dat je via paypal IN BRITSE PONDEN betaald. Vanmorgen stond de pond op 1,12 Oregons worden er voor rond de 310 pond aangeboden. Voor 29 euro meer koop je hem hier
cachorganic Geplaatst 12 december 2008 Geplaatst 12 december 2008 Voor de mensen die een oregon wat goedkoper willen importeren:Via ebay.co.uk gaat dat voor rond de 350 euri wel lukken. De britse pond is tot ongekende laagte gezakt. Let er dus wel op dat je via paypal IN BRITSE PONDEN betaald. Vanmorgen stond de pond op 1,12 Oregons worden er voor rond de 310 pond aangeboden. Voor 29 euro meer koop je hem hier Het betreft hier dan wel de 400T uitvoering
AppieEnJoke Geplaatst 12 december 2008 Geplaatst 12 december 2008 Voor de mensen die een oregon wat goedkoper willen importeren:Via ebay.co.uk gaat dat voor rond de 350 euri wel lukken. De britse pond is tot ongekende laagte gezakt. Let er dus wel op dat je via paypal IN BRITSE PONDEN betaald. Vanmorgen stond de pond op 1,12 Oregons worden er voor rond de 310 pond aangeboden. Voor 29 euro meer koop je hem hier Het betreft hier dan wel de 400T uitvoering Sorry niet goed gelezen
warringa Geplaatst 12 december 2008 Geplaatst 12 december 2008 Vandaag mijn oregon 400T binnen gekregen en meteen al even de whereigo turial gespeeld. Erg grappig. Zondag meteen maar even naar Staphort of Ulsen rijden om een echte te spelen. Zo op het eerste gezicht tof apparaat. Hiervoor had ik een gps 60csx
smeule Geplaatst 12 december 2008 Auteur Geplaatst 12 december 2008 Vandaag mijn oregon 400T binnen gekregen en meteen al even de whereigo turial gespeeld. Erg grappig. Zondag meteen maar even naar Staphort of Ulsen rijden om een echte te spelen. Zo op het eerste gezicht tof apparaat. Hiervoor had ik een gps 60csx Je bent van harte welkom in het Staphorsterbos
Tornado Bram Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Maar goed, wat ik zo begrijp is dat die Oregon wel een geschikte GPS is. Ik werk nu nog een gps60 die ik leen van mijn scoutinggroep, maar zit wel te denken om een 300 aan te schaffen.Of ik daar nog een topo NL bij haal ben ik nog niet uit, dat kan later ook nog. Of is dat wel een heel gemis? Ik heb lang lopen dubben tussen zo'n CSX, Collorado of de Oregon. CSX is uit productie las ik, Collorado wordt niet zo heel goed ondersteunt tov de Oregon. Ik heb hier nog citynavigator V9 liggen voor mijn 2610, maar het zou dus kunnen dat ik die niet kan gebruiken omdat die specifiek voor 1 GPS is? wat is er mis met de ondersteuning van de colorado? er komen regelmatig updates!
warringa Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Weet iemand ook als ik mijn kaarten van mijn garmin GPS 60csx over kan zetten naar mijn oregon 400T werkt dit Ewout
Remunj Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Weet iemand ook als ik mijn kaarten van mijn garmin GPS 60csx over kan zetten naar mijn oregon 400T werkt dit Ewout Ik weet niet welke kaarten je hebt, maar als de kaarten werken onder MapSource, dan werken ze ook met de oregon 400T.
smeule Geplaatst 13 december 2008 Auteur Geplaatst 13 december 2008 Weet iemand ook als ik mijn kaarten van mijn garmin GPS 60csx over kan zetten naar mijn oregon 400T werkt dit Ewout Ik weet niet welke kaarten je hebt, maar als de kaarten werken onder MapSource, dan werken ze ook met de oregon 400T. Topo kaarten waarschijnlijk wel maar de City-Navigator absoluut niet. Die van de 60 CSX is gekoppeld aan het nr van je GPS en dat geeft een 25 cijferige code. Die code is niet te gebruiken op de 400T. Die kaart blijft dan gesloten al werkt hij nog wel in MapSource. Er zit niets anders op om een nieuwe code bij Garmin te kopen. Een jaar geleden gaf Garmin nog een tweetal unlock-codes maar tegenwoordig is het er nog maar een.
Remunj Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Weet iemand ook als ik mijn kaarten van mijn garmin GPS 60csx over kan zetten naar mijn oregon 400T werkt dit Ewout Ik weet niet welke kaarten je hebt, maar als de kaarten werken onder MapSource, dan werken ze ook met de oregon 400T. Topo kaarten waarschijnlijk wel maar de City-Navigator absoluut niet. Die van de 60 CSX is gekoppeld aan het nr van je GPS en dat geeft een 25 cijferige code. Die code is niet te gebruiken op de 400T. Die kaart blijft dan gesloten al werkt hij nog wel in MapSource. Er zit niets anders op om een nieuwe code bij Garmin te kopen. Een jaar geleden gaf Garmin nog een tweetal unlock-codes maar tegenwoordig is het er nog maar een. Van City-Navigator weet ik het niet, deze bezit ik niet. De Topo kaarten van de 60 CSX werken inderdaad wel op de oregon.
warringa Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 bedankt mensen voor de uitleg. Nu heb ik nog een vraagje. Ik heb wat instellingen gewijzigd en nu zie ik geen 3d kaart meer. Weet iemand ook hoe dit kan? of wat moet ik juist instellen om deze 3d weergave weer te zien.
warringa Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 Het is al gelukt even gesurft en een update over mijn gps gegooid dus nu opgelost.
Voronwë Geplaatst 13 december 2008 Geplaatst 13 december 2008 (bewerkt) Het is al gelukt even gesurft en een update over mijn gps gegooid dus nu opgelost. Firmware update 2.7 zorgde ervoor dat de 3Dview niet meer werkte. 3-4 dagen na 2.7 is 2.8 uitgebracht die dat probleem fixed. 13 december 2008 bewerkt door Voronwë
Aanbevolen berichten