smeule Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Vandaag gehoord dat de eerste OREGON-300 in Zwolle operationeel is
reej Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 (bewerkt) ReeJ bedoel je En hoe bevalt ie smeule? smeule = nieuwleusen reej = zwolle Vanavond even snel de nieuwe Topo NL 1.1_2 erop gezet en wat caches. Direct de deur uit en lopen. Eerste indruk is positief, goede-snelle fix( zelfs net uit de verpakking he ) en wandelpaden beter zichtbaar dan colorado. De touchfunctie werkt SUPER! Ik heb nog niet in het bos gelopen. Ik ga de komende dagen hier wat meer ervaringen neerzetten en vergelijkingen vs de colorado 300. 3 oktober 2008 bewerkt door reej
reej Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 (bewerkt) Bevindingen vanavond: -/- Ik kan niet zoomen met de image viewer deze gebruik ik ook op de Colorado om de noodlijst te raadplegen. (waarschijnlijk andere jpg's inladen die groter zijn) -/- Niet alles is goed vertaald in het Nederlands. +/+ Macro's voor de Colorado werken ook op de Oregon. +/+ Klepje achterkant openen en sluiten case t.o.v. de Colorado (1000% verbetering) +/+ Deel draadloos werkt goed i.c.m. de Colorado +/+ Overzicht van menu's +/+ Trackback functie bij bekijken opgeslagen tracks (weet niet zeker als de Colorado dit ook heeft) +/+ Garmin Whereigo player v.2.20 / Engine v.2.11 +/+ Tijdens navigeren naar hoofdmenu gaan en weer terug naar navigeermenu blijft de route actief. (bij de Colorado mocht ik hem weer instellen) Vanavond ook firmware v.2.10 naar v.2.20 geupgraded. via de webupdater. Let op er gaat MicroSD geheugen in de Oregon (geen SD) ik heb er een 4GB sandiskje in nu met Duitsland V2 erop. En wat betreft het interne geheugen heeft Oregon bijna 1 GB: Ik heb op het interne geheugen van de Oregon Topo NL (gmapsupp.img 143MB) en de basis map zitten (gmapbmap.img 90,5 MB) zitten. Ik denk dat ik binnenkort de gmapbmap.img verwijder omdat ik deze niet gebruik dit levert een winst op voor het interne geheugen van dus 90.5 MB. links: http://www8.garmin.com/buzz/oregon/ http://garminoregon.wikispaces.com/ 31 juli 2008 bewerkt door reej
smeule Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Geplaatst 31 juli 2008 En hoe bevalt ie smeule? Amerika verzend pas na 1 aug . We hopen half aug een exemplaar te hebben
Janivanda Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Wanneer is deze leverbaar in nederland? 8 augustus, maar via eBay direct leverbaar...
kiki1 Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Vol spanning zit ik ook te wachten tot ik de oregon hier kan kopen. Via de duitse site heb ik wel al de nl handleiding kunnen downloaden. https://buy.garmin.com/shop/store/manual.js...5&pID=14904
Team jemar Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Hmmm, als ik de foto's zo zie, zit er een vrij brede rubberband om de behuizing. Klopt dat? Een vriend van mij heeft namelijk wel belangstelling voor deze gps, maar hij heeft een rubber allergie, wat een keuze erg moeilijk maakt...
mlvdburg Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Zouden we het zelfde probleem als met de etrex serrie krijgen ? Namelijk dat het rubber los laat
reej Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Hmmm, als ik de foto's zo zie, zit er een vrij brede rubberband om de behuizing. Klopt dat? Een vriend van mij heeft namelijk wel belangstelling voor deze gps, maar hij heeft een rubber allergie, wat een keuze erg moeilijk maakt... Klopt er zit rubber om waarschijnlijk voor ReeJ zijn valpartijen Zouden we het zelfde probleem als met de etrex serrie krijgen ?Namelijk dat het rubber los laat Nee is totaal andere (losse) opbouw van de case. Waarschijnlijk hebben ze ervan geleerd
reej Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 (bewerkt) Je bent zeker een echte gadget FREAK Het is en blijft een leuke hobby.....wel iets uit de hand gelopen 31 juli 2008 bewerkt door reej
De Roode Loper Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Je bent zeker een echte gadget FREAK Het is en blijft een leuke hobby.....wel iets uit de hand gelopen Iets??????????? Ik zie je nog zo bij ons thuis zitten met je PPC om te cachen .
Aanbevolen berichten