Spring naar bijdragen

toekennen geo d'or


Tegearre

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Werd ik benaderd door een geocacher die aan een van mijn caches een geo d'or wilde uitreiken. Nu zijn we altijd blij met een dergelijke uiting van tevredenheid. De cacher vertelde mij het volgende;

 

"De Geo d'Or heb ik op 26-07 uitgereikt aan de bonuscache maar die wordt niet zichtbaar. Het schijnt dat jij daarvoor een extra linkje op de pagina moet opnemen."

 

Weet iemand iets van een extra link en zo ja wat moet ik dan in de betreffende pagina opnemen.?

Alvast bedankt voor alle serieuse antwoorden.

 

Oant sjen Tegearre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hey hallo,

 

Via de "doe het zelf pagina" kun je onder eigenschappen al je caches bewerken, onderaan de pagin azie je dan een link die je in je cachebeschrjving kan plakken. Dan komt er op de cachepagina een blokje te staan waarin staat dat je cache een geo d'or heeft gekregen. Zorg er wel voor dat de tekst van je cache in HTML staat.

 

Hopelijk is het nu duidelijk

 

succes

 

Patje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het plaatje op je cache pagina opnemen, zoals je dat ook met andere plaatjes doet. De URL van het plaatje is:

http://www.geocaching.nl/utils/GeodorBanner.php?wp=GC1AAZZ

waarbij de GC-code natuurlijk verwijst naar jouw cache.

 

Dat ziet er dan zo ongeveer uit:

geo.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan zal ik ook meten mijn probleem eraan toevoegen

ik heb dit weekend et phone home gelopen en ogevonden en wilde deze prachtige cache die mij menig uurtje bezig gehouden heeft belonen met een geo d'or

helaas krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik deze cache nog niet gelopen heb

heb hem wel als found gelogt

maar de teller voor geo d'or staat bij mij op 141 en ik heb er 144 gelopen

hoe lang duurt het meestal voordat ik de beloofde waardering kan toekennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik deze cache nog niet gelopen heb

heb hem wel als found gelogt

maar de teller voor geo d'or staat bij mij op 141 en ik heb er 144 gelopen

 

Dit probleem komt vaker voor. Wellicht kun je even naar de do ehet zelf pagina gaan en dan op corrigeer logs klikken, dan wordt e.e.a. aangepast en is het waarschijnlijk wel mogelijk.

 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik deze cache nog niet gelopen heb

heb hem wel als found gelogt

maar de teller voor geo d'or staat bij mij op 141 en ik heb er 144 gelopen

 

Dit probleem komt vaker voor. Wellicht kun je even naar de do ehet zelf pagina gaan en dan op corrigeer logs klikken, dan wordt e.e.a. aangepast en is het waarschijnlijk wel mogelijk.

 

Groeten

 

bedankt heb net even gekeken maar ben blond dus.... laat het vanavond mijn minder blonde partner even doen ( of er moet een duidelijke uitleg in jip en janneke taal bijzitten )

komen ze er ook vanzelf bij te staan tzt of moet ik opzoeken welke er niet bijstaan in de nederlandse lijst en deze alle 4 ( valt mee gelukkig ) corrigeren

( las ergens anders dat er meer problemen zijn door het updaten van de site )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P heb het verzoek net weggestuurd

is zelfs voor blonde computeranalfabeten goed te doen dus hopenlijk kan ik binnenkort de beloofde geo d'or toekennen

bedankt voor de info patje

( en misschien zien we je hondje nog wel eens het is in de buurt zag ik )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hallo,

 

Via de "doe het zelf pagina" kun je onder eigenschappen al je caches bewerken, onderaan de pagin azie je dan een link die je in je cachebeschrjving kan plakken. Dan komt er op de cachepagina een blokje te staan waarin staat dat je cache een geo d'or heeft gekregen. Zorg er wel voor dat de tekst van je cache in HTML staat.

 

Hopelijk is het nu duidelijk

 

succes

 

Patje

 

Ja het is nu duidelijk en het staat reeds vermeld. bedankt voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor de info patje

( en misschien zien we je hondje nog wel eens het is in de buurt zag ik )

 

Graag gedaan en wie weet tot ziens dan!

 

Ja het is nu duidelijk en het staat reeds vermeld. bedankt voor je reactie

 

Ook voor deze hulp graag gedaan.

 

We zijn er om elkaar te helpen toch?

 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...