Spring naar bijdragen

Wie kan mij helpen topo nederland op SDcard Mapsource herkent het niet


paienne

Aanbevolen berichten

Ik heb een legale Garmin Nederlandes topo kaart van Nederland op een (micro) SD kaart.

Maar ik krijg deze niet in Mapsource geinstalleerd?

Ik wil namelijk een gedeelte van de ned kaart gebruiken om in het interne geheugen van mijn Colorado 300 te plaatsen. Maar dit is op geen enkele wijze gelukt. Als de SD card in de colorado zit dan werkt de kaart wel. Als ik vervolgens met het programma Mapsource vanaf de computer de colorado open en bestanden wil ontvangen krijg ik de melding: Bestanden ontvangen. Daarna krijg ik de melding dat de topo kaart nederland niet geladen kon worden omdat deze niet is geinstalleerd in mapsource?

Ik kan de ned kaart dus niet op de computer krijgen en bewerken met mapsource of is dat toch mogelijk?

Wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik dacht dat topo op een schijfje geleverd werd maar ik kan het mis hebben. je zult idd eerst topo op je pc moeten instaleren. Staat er niks op de doos waarbij je de topo gekocht hebt? Zat er geen beschrijving bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik in een beschrijving op internet vind:

 

Deze versie is alleen geschikt om rechtstreeks in uw Garmin toestel te gebruiken.

Wanneer u de Topo Nederland kaarten ook op uw PC wenst te gebruiken dan adviseren wij de CD versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor de snelle reactie,

Nee, helaas niet, wel staat er op het kartonnetje dat bij de SD kaart zat verpakt dat het uitsluitend te gebruiken is met GArmin GPS apparatuur die voorzien is van een MicroSD of SD geheugenkaart uitsparing en ook dat de kaart geen achterliggende database heeft die autoroutering mogelijk maakt.

Maar helemaal onderop het karton staat dat de Data formaat gebaseerd is op Mapsource technologie?

 

 

 

Dank je voor de snelle reactie,

Nee, helaas niet, wel staat er op het kartonnetje dat bij de SD kaart zat verpakt dat het uitsluitend te gebruiken is met GArmin GPS apparatuur die voorzien is van een MicroSD of SD geheugenkaart uitsparing en ook dat de kaart geen achterliggende database heeft die autoroutering mogelijk maakt.

Maar helemaal onderop het karton staat dat de Data formaat gebaseerd is op Mapsource technologie?

DAn heb ik dus een miskoop gedaan. Vreemd dat dit niet duidelijk wordt aangegeven voordat je tot aankoop overgaat. Het is idd een tientje goedkoper dan de CD versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAn heb ik dus een miskoop gedaan. Vreemd dat dit niet duidelijk wordt aangegeven voordat je tot aankoop overgaat. Het is idd een tientje goedkoper dan de CD versie.

Kun je hem niet ruilen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet, ik heb deze kaart online gekocht bij futurumshop een week voordat ik de Colorado heb ontvangen. Ik kom er nu na twee weken pas achter!

:beerchug: Ik zal het wel proberen.........

 

Als je er niet uit komt mail mij maar even.

 

Major_Dundee_Team@amsat.nl

 

Groet,

Major Dundee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...