Spring naar bijdragen

Hoe Zoek Je Naar Een Cache?


de hazewinden

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 6 months later...

Mijn GPS heeft me al verschillende keren op de juiste plaats gebracht, maar ik heb nog geen enkele keer een cache gevonden. Ik heb al wel eens gehoord dat er veel van die caches 'verdwijnen'. Klopt dit of zoek ik niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om welke cache gaat het ?

 

Kijk eens bij de logjes misschien staat daar wat over de cache.

 

Hoeveel sterren staan er boven aan de pagina zegt iets over de moeilijkheid.

 

Wie is de eigenaar sommige cachers zijn heel goed in het verstoppen maar heb je er een paar van dezelfde cacher gedaan kun je soms de verstop techniek herkennen.

 

Suc6

 

PS hij kan ook gewoon weg zijn natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache kan zeker verdwenen zijn, maar het kan ook schelen om te weten waar je naar zoekt.

De cachelegger kan opgeven (hoeft niet) wat voor grootte en soort cache het is.

Dit kan bijvoorbeeld varieren van:

- een nano, een klein magnetisch metalen hulsje van ongeveer 1 cm.

- een micro, het alom bekende, Pre digitale foto tijdperk, filmrolhoudertje van plastic.

- een Normal, een cache die redelijke omvang heeft voor logboek en ruilitems. (kan van alles zijn, een plastic doosje tm een metalen munitikistje)

- een large, een grote kist, hier is echt veel ruimte om spullen te plaatsen.

 

Ik zou zeggen ga terplekke nog eens kijken en zie of je misschien toch met je neus gekeken hebt. B)

 

Succes met zoeken.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al meer dan honderd caches gevonden, maar vandaag ben ik twee keer wezen kijken bij een cache die vannacht op nog geen halve kilometer bij me vandaan online gekomen was. Beide keren gewoon volledig overheen gekeken. Derde keer m'n man meegenomen, die gewoon meteen op de goede plek af liep en de cache zo tevoorschijn trok. Denk dat dit zijn vierde of vijfde cache in totaal geweest is... Dus ja, het kan zijn dat je gewoon niet goed genoeg gekeken hebt, of eroverheen gekeken hebt, of em gewoon niet als cache herkend hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...