Spring naar bijdragen

Wat hoort er in een stash te zitten


Heirbaut Hunters

Aanbevolen berichten

Ik geocache nog niet zo lang (nog geen 2 maanden) maar vind het nog altijd een leuk tijdverdrijf. De ene cache is leuker en origineler dan de andere voor wat betreft route en locatie. Waar ik me steeds meer aan erger is de inhoud van die caches. Het worden steeds meer rommeltrommels dan dat het "waardevolle" caches zijn.

Kunnen we dan niet beter die trommeltjes leeg laten? Ik zit echt niet te wachten om mijn pen te ruilen voor een flippo, half-volle aansteker of versleten sleutelhanger.

Of ben ik een van de enige die zijn best doet iets te ruilen met gelijke waarde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hebt gelijk: de inhoud laat inderdaad nogal eens te wensen over. In verschillende andere draadjes is hierover al vaker van gedachten gewisseld.

 

De kwaliteit van de inhoud is dan ook niet alleen de verantwoordelijkheid van de plaatser maar ook van de mensen die de cache bezoeken en er iets in ruilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Wolfje,

 

Een thema cache op zich is erg leuk bedacht. Jullie team is dan ook de eigenaar van "Er zit een luchtje aan" en de "Coin-cache". Tot mijn spijt zijn dit, tot nu toe, de slechtste caches die ik heb bezocht (30 tot nu toe). De ene kon je vanaf meters zien liggen en had alleen Belgische Franks, de andere was ook niet moeilijk maar wel origineel. Beide gedaan in nog geen 20 minuten. Rising Sun was wel leuk.

Maar misschien heb ik mijn eisen/wensen-pakket te hoog liggen of is omgeving Amstelveen niet de makkelijkste omgeving.

Eerlijkheidshalve moet ik melden dat ik nog geen caches heb uitgezet, maar er enkele aan het voorbereiden ben (omgeving Noord-Veluwe). Ik zal wel zien wat de mensen er van vinden tegen die tijd. Wellicht moet ik dan al mijn commentaar weer inslikken.

 

Maar thema-cache, da's wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is in een ander draadje ook al eens over de inhoud van de caches gediscuzeurd (te warm op m'n zoldertje dus ik zoek het draadje er niet bij...).

Mijn stelling was toen en is nog steeds dat een cache op de een of andere manier 'inhoud' moet hebben.

Dat wil zeggen een mooie tocht, een mooie locatie of bij een drive-in cache een leuke inhoud.

Door iemand anders werd gesteld dat het bij hem ging om de Zen van het geocachen: het voorgaande traject tot het vinden van een cache. Dit vind ik ook wel een erg mooie stelling en sluit me daar graag bij aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...