Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Garmin Oregon 400t

De link hierboven laat het topmodel van de Oregon serie zien. Belangrijke verschillen met de colorado zijn bijvoorbeeld de Touchscreen en de mogelijkheid tot Paperless caching !!

rf-lg.jpg

sc-01-lg.jpg

Hier alle specs:

Physical & Performance:

Unit dimensions, WxHxD: 2.3" x 4.5" x 1.4" (5.8 x 11.4 x 3.5 cm)

Display size, WxH: 1.53"W x 2.55"H (3.8 x 6.3 cm); 3" diag (7.6 cm)

Display resolution, WxH: 240 x 400 pixels

Display type: Transflective color TFT touchscreen

Weight: 6.8 oz (192.7 g) with batteries

Battery: 2 AA batteries (not included); NiMH or Lithium recommended

Battery life: 16 hours

Waterproof: yes (IPX7)

Floats: no

High-sensitivity receiver: yes

PC interface: USB

RoHS version available: yes

Maps & Memory:

Basemap: yes

Preloaded maps: yes (topographic)

Ability to add maps: yes

Built-in memory: yes

Accepts data cards: microSD™ card (not included)

Waypoints/favorites/locations: 1000

Routes: 50

Track log: 10,000 points, 20 saved tracks

Features:

Automatic routing (turn by turn routing on roads): yes (with optional mapping for detailed roads)

Electronic compass: yes

Barometric altimeter: yes

Geocaching mode: yes (paperless)

Outdoor GPS games: yes

Hunt/fish calendar: yes

Sun and moon information: yes

Tide tables: yes

Area calculation: yes

Custom POIs (ability to add additional points of interest): yes

Unit-to-unit transfer (shares data wirelessly with similar units): yes

Picture viewer: yes

Additional:

Touchscreen: yes

Geplaatst (bewerkt)

klik, :thumbup:

Paperless cachen kan toch ook op de colorado.

bewerkt door smeule
Geplaatst
klik, :thumbup:

Paperless cachen kan toch ook op de colorado.

Raar.. toen ik oregon intoetste bij de zoekfunctie kreeg ik 0 resultaten ! :S nou ja..

Paperless cachen ook op de colorado.. Hoe kan ik dat gemist hebben ? :S

Geplaatst

Het ziet er geweldig uit, maar ik denk dat echte cachers met zand aan hun handen het screen te snel beschadigen. Maar de praktijk zal het uitwijzen.

Eerst maar eens kijken of de software snel beter gaat worden.

Geplaatst
Het ziet er geweldig uit, maar ik denk dat echte cachers met zand aan hun handen het screen te snel beschadigen.

ja heb geen zin in een defect beeld,

Geef mij maar knopjes :beerchug:

• 5 months later...
Geplaatst

Geen idee of dit de meest logische plaats is om deze vraag te stellen, maar ik zoek een screen protector voor mijn nieuwe Oregon 400t. Ik heb een aantal site gegoogled, maar die zijn allemaal Amerikaans. Ik gok dat enkele Oregon gebruikers op dit forum al zo'n protector hebben en ik geef de voorkeur aan NL sites voor webaankopen. Ik kan in NL geen Oregon screenprotectors vinden, of zoek ik met mijn neus?

Oregon gebruikers, graag hulp! Waar in NL vind ik een screenprotector?

Geplaatst (bewerkt)
Geen idee of dit de meest logische plaats is om deze vraag te stellen, maar ik zoek een screen protector voor mijn nieuwe Oregon 400t. Ik heb een aantal site gegoogled, maar die zijn allemaal Amerikaans. Ik gok dat enkele Oregon gebruikers op dit forum al zo'n protector hebben en ik geef de voorkeur aan NL sites voor webaankopen. Ik kan in NL geen Oregon screenprotectors vinden, of zoek ik met mijn neus?

NL-site ken ik niet maar wij bestellen altijd hier.

We zijn er tevreden over.

bewerkt door smeule
Geplaatst

NL-site ken ik niet maar wij bestellen altijd hier.

We zijn er tevreden over.

Die site had ik ook gevonden. Daar maar bestellen dan, bedankt voor de info!

Geplaatst

Bij elke foto en videozaak (zelfs bij de Mediamarkt) kan je van Hama of een ander merk een setje kopen "Screen protector for LCD Screen" waarin naast die velletjes ook schoonmaakvloeistof, doekje en borsteltje zitten voor pakweg 7 euro. Even op maat knippen schermpje schoonmaken en velletje er op plakken en klaar is Kees (of in dit geval KLob).

Geplaatst
Bij elke foto en videozaak (zelfs bij de Mediamarkt) kan je van Hama of een ander merk een setje kopen "Screen protector for LCD Screen" waarin naast die velletjes ook schoonmaakvloeistof, doekje en borsteltje zitten voor pakweg 7 euro. Even op maat knippen schermpje schoonmaken en velletje er op plakken en klaar is Kees (of in dit geval KLob).

Je zult ze alleen om de +/- 250 caches moeten vervangen want dan is het scherm niet meer te lezen door alle krassen die erop komen.

En voor die 7 euro zaten er bij ons 3 velletjes in het zakje dus das 7 euro voor 750 caches !!!! :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...