Geo-Scouts Geplaatst 12 juli 2008 Geplaatst 12 juli 2008 Garmin Oregon 400t De link hierboven laat het topmodel van de Oregon serie zien. Belangrijke verschillen met de colorado zijn bijvoorbeeld de Touchscreen en de mogelijkheid tot Paperless caching !! Hier alle specs: Physical & Performance: Unit dimensions, WxHxD: 2.3" x 4.5" x 1.4" (5.8 x 11.4 x 3.5 cm) Display size, WxH: 1.53"W x 2.55"H (3.8 x 6.3 cm); 3" diag (7.6 cm) Display resolution, WxH: 240 x 400 pixels Display type: Transflective color TFT touchscreen Weight: 6.8 oz (192.7 g) with batteries Battery: 2 AA batteries (not included); NiMH or Lithium recommended Battery life: 16 hours Waterproof: yes (IPX7) Floats: no High-sensitivity receiver: yes PC interface: USB RoHS version available: yes Maps & Memory: Basemap: yes Preloaded maps: yes (topographic) Ability to add maps: yes Built-in memory: yes Accepts data cards: microSD™ card (not included) Waypoints/favorites/locations: 1000 Routes: 50 Track log: 10,000 points, 20 saved tracks Features: Automatic routing (turn by turn routing on roads): yes (with optional mapping for detailed roads) Electronic compass: yes Barometric altimeter: yes Geocaching mode: yes (paperless) Outdoor GPS games: yes Hunt/fish calendar: yes Sun and moon information: yes Tide tables: yes Area calculation: yes Custom POIs (ability to add additional points of interest): yes Unit-to-unit transfer (shares data wirelessly with similar units): yes Picture viewer: yes Additional: Touchscreen: yes
smeule Geplaatst 12 juli 2008 Geplaatst 12 juli 2008 (bewerkt) klik, Paperless cachen kan toch ook op de colorado. 12 juli 2008 bewerkt door smeule
Geo-Scouts Geplaatst 12 juli 2008 Auteur Geplaatst 12 juli 2008 klik, Paperless cachen kan toch ook op de colorado. Raar.. toen ik oregon intoetste bij de zoekfunctie kreeg ik 0 resultaten ! :S nou ja.. Paperless cachen ook op de colorado.. Hoe kan ik dat gemist hebben ? :S
@rend Geplaatst 12 juli 2008 Geplaatst 12 juli 2008 Het ziet er geweldig uit, maar ik denk dat echte cachers met zand aan hun handen het screen te snel beschadigen. Maar de praktijk zal het uitwijzen. Eerst maar eens kijken of de software snel beter gaat worden.
Track_leader Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 voor de mensen die een Oregon overwegen ..... kijk eens hier http://garminoregon.wikispaces.com/First+Impressions het ziet er allemaal redelijk goed uit JK
smeule Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 voor de mensen die een Oregon overwegen ..... kijk eens hier http://garminoregon.wikispaces.com/First+Impressions het ziet er allemaal redelijk goed uit JK Looks nice. Misschien dat Haak ons er meer over kan vertellen.
mlvdburg Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 ziet er mooi uit. nog niet bij notter te vinden, meestal is notter wel de eerste die het heeft
Honsbeek Geplaatst 15 juli 2008 Geplaatst 15 juli 2008 Het ziet er geweldig uit, maar ik denk dat echte cachers met zand aan hun handen het screen te snel beschadigen. ja heb geen zin in een defect beeld, Geef mij maar knopjes
ShadowXs Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Geen idee of dit de meest logische plaats is om deze vraag te stellen, maar ik zoek een screen protector voor mijn nieuwe Oregon 400t. Ik heb een aantal site gegoogled, maar die zijn allemaal Amerikaans. Ik gok dat enkele Oregon gebruikers op dit forum al zo'n protector hebben en ik geef de voorkeur aan NL sites voor webaankopen. Ik kan in NL geen Oregon screenprotectors vinden, of zoek ik met mijn neus? Oregon gebruikers, graag hulp! Waar in NL vind ik een screenprotector?
smeule Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 (bewerkt) Geen idee of dit de meest logische plaats is om deze vraag te stellen, maar ik zoek een screen protector voor mijn nieuwe Oregon 400t. Ik heb een aantal site gegoogled, maar die zijn allemaal Amerikaans. Ik gok dat enkele Oregon gebruikers op dit forum al zo'n protector hebben en ik geef de voorkeur aan NL sites voor webaankopen. Ik kan in NL geen Oregon screenprotectors vinden, of zoek ik met mijn neus? Oregon gebruikers, graag hulp! Waar in NL vind ik een screenprotector? NL-site ken ik niet maar wij bestellen altijd hier. We zijn er tevreden over. 1 januari 2009 bewerkt door smeule
De Haelder Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Bij elke speelgoedwinkel . Alleen staat er dan nintendo DS op de verpakking. Even op de juiste maat knippen en klaar is Kees.
ShadowXs Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Geen idee of dit de meest logische plaats is om deze vraag te stellen, maar ik zoek een screen protector voor mijn nieuwe Oregon 400t. Ik heb een aantal site gegoogled, maar die zijn allemaal Amerikaans. Ik gok dat enkele Oregon gebruikers op dit forum al zo'n protector hebben en ik geef de voorkeur aan NL sites voor webaankopen. Ik kan in NL geen Oregon screenprotectors vinden, of zoek ik met mijn neus? Oregon gebruikers, graag hulp! Waar in NL vind ik een screenprotector? NL-site ken ik niet maar wij bestellen altijd hier. We zijn er tevreden over. Die site had ik ook gevonden. Daar maar bestellen dan, bedankt voor de info!
klob Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Bij elke foto en videozaak (zelfs bij de Mediamarkt) kan je van Hama of een ander merk een setje kopen "Screen protector for LCD Screen" waarin naast die velletjes ook schoonmaakvloeistof, doekje en borsteltje zitten voor pakweg 7 euro. Even op maat knippen schermpje schoonmaken en velletje er op plakken en klaar is Kees (of in dit geval KLob).
*BaJo* Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Bij elke foto en videozaak (zelfs bij de Mediamarkt) kan je van Hama of een ander merk een setje kopen "Screen protector for LCD Screen" waarin naast die velletjes ook schoonmaakvloeistof, doekje en borsteltje zitten voor pakweg 7 euro. Even op maat knippen schermpje schoonmaken en velletje er op plakken en klaar is Kees (of in dit geval KLob). Je zult ze alleen om de +/- 250 caches moeten vervangen want dan is het scherm niet meer te lezen door alle krassen die erop komen. En voor die 7 euro zaten er bij ons 3 velletjes in het zakje dus das 7 euro voor 750 caches !!!!
Tornado Bram Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 vergeet vooral de colorado niet, zie andere draadjes over de verschillen
Aanbevolen berichten