Spring naar bijdragen

Kan geen Waypoints inladen


JanTruus

Aanbevolen berichten

;) Hi, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb twee maanden geleden een nieuwe Garmin GPS 60CS gekocht. Heb eerst wat handwerk gedaan maar nu wil ik de coordinaten (Waypoints) thuis in mijn Garmin laden. Ook heb ik via de meegeleverde schijf alles wat gevraagd wordt geinstalleerd maar als ik de Waypoints over wil sturen zegd het program dat ik eerst een "Waypoint-Manager"installeren, wat ik intussen al 3x gedaan hebt. Wat doe ik in godsnaam verkeerd? Ik dacht dat het altijd "Plug and Play"was. :blush:

ps: moet ik eerst een "Premium Member" zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

;) Hi, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb twee maanden geleden een nieuwe Garmin GPS 60CS gekocht. Heb eerst wat handwerk gedaan maar nu wil ik de coordinaten (Waypoints) thuis in mijn Garmin laden. Ook heb ik via de meegeleverde schijf alles wat gevraagd wordt geinstalleerd maar als ik de Waypoints over wil sturen zegd het program dat ik eerst een "Waypoint-Manager"installeren, wat ik intussen al 3x gedaan hebt. Wat doe ik in godsnaam verkeerd? Ik dacht dat het altijd "Plug and Play"was. :blush:

ps: moet ik eerst een "Premium Member" zijn?

 

Volgens mij haal je nu enkele dingen door elkaar.

 

Om coördinaten rechtstreeks van GC.COM op je GPS te laden moet je inderdaad member zijn. Sterker. Zonder membership krijg je de coördinaten niet eens meer in beeld. Als member kan je wel je coörds rechtstreeks in je GPS laden via de cachepagina maar geen GPX downloaden.

 

Ik denk dat je bedoeld dat de Waypointmanager geleverd bij je GPS of niet goed of niet geïnstalleerd is maar dat heeft niets te maken met de coords van GC.COM.

 

Mijn advies hierin is alles verwijderen (ook in de registry) en daarna opnieuw installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) Hi, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb twee maanden geleden een nieuwe Garmin GPS 60CS gekocht. Heb eerst wat handwerk gedaan maar nu wil ik de coordinaten (Waypoints) thuis in mijn Garmin laden. Ook heb ik via de meegeleverde schijf alles wat gevraagd wordt geinstalleerd maar als ik de Waypoints over wil sturen zegd het program dat ik eerst een "Waypoint-Manager"installeren, wat ik intussen al 3x gedaan hebt. Wat doe ik in godsnaam verkeerd? Ik dacht dat het altijd "Plug and Play"was. :blush:

ps: moet ik eerst een "Premium Member" zijn?

 

Je moet de "Garmin Communicator Plugin" downloaden en installeren en hij is HIER te vinden.

Veel suc6!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...