Spring naar bijdragen

Foto's op de site


8BG

Aanbevolen berichten

Hallo hallo

 

Nu probeer ik foto's te bekijken op de site, maar krijg niets te zien. De tumbnails (klein) werken wel, maar de thumbnails (al wat groter) staan er domweg niet. En juist deze moet ik aanklikken om de grote foto te bekijken.

 

Ben ik de enige met dit probleem, heeft het te maken met een in een ander draadje genoemd virus, is er een subtiel foutje geslopen in de site, heeft 2 maanden geen IT werk verrichten destrastreuze gevolgen op het menselijk brein, of ligt er een grondslag aan te pas, die ik nu zelfs nog niet kan vermoeden?

 

Graag hoor ik van je!

 

Achtbaangek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo hallo

 

Nu probeer ik foto's te bekijken op de site, maar krijg mijn ogen niet open.

 

Ben ik de enige met dit probleem, heeft het te maken met een in een ander draadje genoemd virus,

Graag hoor ik van je!

 

Achtbaangek

8baanG,

 

het zal wel aan jou liggen. Je bedoelt aanklikken van gelogde foto's op geocaching.com? Meerdere foto's zie je op 1 pagina en als je er een aanklikt wordt de desbetreffende foto er uit gelicht en op ware grootte afgebeeld? ;)

 

No problemo hiero.

 

Ligt misschien net aan de cachepagina die je wilt bekijken.

 

Of.. is je PC te warm? De mijne staat in een koelbox gevuld met ijs. Temperatuur van de processor is bijna vriespunt. Ik heb hier dan ook ijswaterkoeling B)

 

GRTZ

 

kruimeldief, die overal foto's kan zien en geen last van wormen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...het zal wel aan jou liggen...

Kruimeldief, zo hoor ik het graag :D

 

Inderdaad staat de computer nu in een omgeving waar de temperatuur opgelopen is tot 30 graden. Hier moet ik ook in slapen ;););)

 

Die pagina met de verzameling foto's en grappige tekstje krijg ik wel, maar niet de foto waar op te klikken valt. Even een willekeurig voorbeeld:

 

paniek.jpg

 

Als hier niets aan te doen valt, jammer. Maar ik zou zo graag die foto's willen zien.

 

EDIT: Het plaatje iets kleiner gemaakt. Nogmaals excuses B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fout ligt bij jou. Ik heb dezelfde pagina opgezocht en daar staat in de log niet 1 foto maar 2 en beide zijn gewoon aan te klikken en dus groter te zien. Ik heb er 4 screenshots van gemaakt en ze daarna weer verkleind om het een beetje zichtbaar te houden op deze site B)

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Eenzame, goed boerende landbouwer zoekt contact met flinke boerin. Kinderen geen bezwaar. Sluit bij uw reactie een foto van uw tractor in.

 

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danny, inderdaad nadat ik de vuurmuur maar even uitgezet heb, krijg ik de foto's weer te zien :ph34r: .

 

Probleem opgelost, bedankt allemaal, sorry voor de te grote foto, en Kruimeldief, als ik een liter cola opdrink ben ik geen landbouwer maar boer ik ook goed :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, grote plaatjes in deze draad zeg :o

Met aDSL heb ik het zo binnen maar door het disfunctioneren van mijn grote scherm (warmte, daar hebben computers net zo last van als mensen) zit ik nu op een 19 inch ding te kijken. En nu moet ik scrollen. :cry:

Ik vraag mij af wat de maximale breedte is van een html-page die dit forum kan verdragen.

Zo meteen komt er een grapjas die een 50 x 8000 pixelplaatje linkt in een draadje. :ph34r:

En dan ook nog eens in BMP-format. Brrrrrr....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, wil het wel eens proberen hoor prof :o.

 

Gelukkig zijn de plaatjes niet groot wat kb betreft. Mijn avatar is net zo grrot als een van mijn plaatjes.

 

Probeer trouwens ale en hele tijd een SWF file als avatar te plaasen. Lukt me steeds niet. Volgens de site moet het wel kunnen :cry:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee om een swf file als Avatar te gebruiken.

 

Ik zal een s proberen...

Onder de avatars wordt SWF wel gemeld als een optie voor een avatar. Toch lukt het me niet om er ook maar een te uploaden hier. Ook niet in de 64x64 formaat.

 

Probeer het maar eens, zie wel of het lukt en dan ben ik er ook :cry:

 

GRTZ

 

 

Kruimeldief :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas pindakkaas.

 

Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik denk dus dat deze site stiekem toch geen SWF files kan lezen als avatar. Jammer. Ik had een hele mooie :D

 

Nu heb ik mijn animated gif avatar maar weer eens veranderd.

 

Ook wel aardig al zeg ik het zelf...

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...