Spring naar bijdragen

Icoontjes POI


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Gisteravond wederom aan het puzzelen geweest met mijn GPS 60CSX. Ik wil nml POI's laden in mijn GPS. Ik heb ze gevonden...alle supermarkten in Oostenrijk. Opgeslagen als gpx. En nu wil ik ze dus via GSAK in mijn GPS zetten. Keurig heb ik de lijst in beeld..Maar het icoontje is gewoon een zwart stipje. Nu wil ik dat wijzigen. Weet iemand hoe dat moet> Het lukt me wel om 1 voor 1 te doen..maar het zijn er nogal wat.. En is het ook moeglijk om een eigen icoontje erin te plaatsen? Of heeft iemand een ander idee om dit te doen?

 

Groetjes Team The Spacewuppies (Sandra)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goeiemorgen allemaal,

Gisteravond wederom aan het puzzelen geweest met mijn GPS 60CSX. Ik wil nml POI's laden in mijn GPS. Ik heb ze gevonden...alle supermarkten in Oostenrijk. Opgeslagen als gpx. En nu wil ik ze dus via GSAK in mijn GPS zetten. Keurig heb ik de lijst in beeld..Maar het icoontje is gewoon een zwart stipje. Nu wil ik dat wijzigen. Weet iemand hoe dat moet> Het lukt me wel om 1 voor 1 te doen..maar het zijn er nogal wat.. En is het ook moeglijk om een eigen icoontje erin te plaatsen? Of heeft iemand een ander idee om dit te doen?

 

Groetjes Team The Spacewuppies (Sandra)

 

gewoon een bmp icoontje van, ik dacht 22x22 met dezelfde naam als de POI in dezelfde map plaatsen en dan met poiloader de poi's in je GPS laden, het icoontje gaat dan automatisch mee.

 

voorbeeld:

 

winkels.gpx

winkels.bmp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Gisteravond wederom aan het puzzelen geweest met mijn GPS 60CSX. Ik wil nml POI's laden in mijn GPS. Ik heb ze gevonden...alle supermarkten in Oostenrijk. Opgeslagen als gpx. En nu wil ik ze dus via GSAK in mijn GPS zetten. Keurig heb ik de lijst in beeld..Maar het icoontje is gewoon een zwart stipje. Nu wil ik dat wijzigen. Weet iemand hoe dat moet> Het lukt me wel om 1 voor 1 te doen..maar het zijn er nogal wat.. En is het ook moeglijk om een eigen icoontje erin te plaatsen? Of heeft iemand een ander idee om dit te doen?

 

Groetjes Team The Spacewuppies (Sandra)

 

gewoon een bmp icoontje van, ik dacht 22x22 met dezelfde naam als de POI in dezelfde map plaatsen en dan met poiloader de poi's in je GPS laden, het icoontje gaat dan automatisch mee.

 

voorbeeld:

 

winkels.gpx

winkels.bmp

 

Heb ik net gedaan...krijg melding dat het ongeldig is :yes: Heb de bestanden hier vandaan

http://www.poihandler.com/members/poidownload.aspx

 

En daar gekozen voor

GPS exchange format

Austria

All supermarkets

Die heb ik gedownload en als ik dan met POI loader doe, dan wil ie niet. Wat doe ik fout?? Hoop dat je ff wilt checken voor me.

bewerkt door Team The Spacewuppies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier moet een account voor gemaakt worden. Tegen betaling? Liever niet dus.

 

GPX blijkt nogal eens te verschillen. Ik heb de beste ervaring met CSV bestanden (excell) misschien kan je die downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...