jvliere Geplaatst 27 juni 2008 Share Geplaatst 27 juni 2008 Hallo, Ik dacht dat ik hier (of ergens anders) wel eens een document gezien wat handig is om tijdens cachen mee te nemen, waarop allerlei informatie staat. Zoals letterwaarden, romeinse cijfers, ed. Heeft iemand nog zoiets of weet iemand waar ik zoiets kan downloaden? groeten, Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martin-1955 Geplaatst 27 juni 2008 Share Geplaatst 27 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Ik dacht dat ik hier (of ergens anders) wel eens een document gezien wat handig is om tijdens cachen mee te nemen, waarop allerlei informatie staat. Zoals letterwaarden, romeinse cijfers, ed. Heeft iemand nog zoiets of weet iemand waar ik zoiets kan downloaden? groeten, Jaap hoi, Jaap Ik heb ergens op deze site 2 decoders gedownload. Je hebt er ook Coins van maar ook de afbeelding, knip en plakwerk die je kan downloaden. Ik weet niet of ze in nederland gebruikt worden (Newbe ) maar ach het kost ook niet om te downloaden. Ow je moet wel effe zoeken op die site want ik ben nog niet wakker lol http://www.thecachingplace.com/ 27 juni 2008 bewerkt door Martin-1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamelig Geplaatst 27 juni 2008 Share Geplaatst 27 juni 2008 Klikkerdeklik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden