evelineroos Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2008 Ik ga denk ik eerst de 20 dagen gratis proberen. Wel denk ik er over om premiummember te worden... Als ik dan op vakantie ga naar Frankrijk en ik weet alleen de streek dan kan ik in ieder geval cachen! Want ik vind het hardstikke leuk om te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Ik ben uiteindelijk overstag gegaan en toch maar eens premium member geworden na bijna 2 jaar (en 746 founds). Nu een beetje aan het klooien met gsak, en ik moet zeggen, het lukt aardig. Al een privélesje gehad van een goedbevriende medecacher, dus dat scheelt. Ook al de nodige pocket queries aangemaakt. Nu een klein vraagje: sommige namen van caches staan in gsak vetgedrukt. Waarom is dat??? Ik kan het nergens terugvinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZaNaBoZa Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Nu een klein vraagje: sommige namen van caches staan in gsak vetgedrukt. Waarom is dat??? Ik kan het nergens terugvinden. Indien er een naam van een cache vetgedrukt is, dan betekent dat er zogenaamde 'additional waypoints' zijn. Net zoals je deze soms onder aan een cachepagina ziet staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Bedankt, zowel voor het antwoord als de snelle reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eyedoc Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 ik lees net dat GSAK niet op de MAC kan, is er hier een alternatief voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarlyNL Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 ik lees net dat GSAK niet op de MAC kan, is er hier een alternatief voor? Je kunt het wel door middel van Parallels doen. Parallels --> Windows --> Gsak ---- Wat ik nu net tegekom is: http://www.celsiuslibrary.com/?page_id=66 Is voor Windows, Linux en Mac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 ik lees net dat GSAK niet op de MAC kan, is er hier een alternatief voor? Ja Sun Virtual Tools Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden