getzie family Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Hoi Xaa Misschien een domme vraag maar wat zijn BB code`s en wat kan ik er mee? Alvast bedankt voor je antwoord. Greoten DE GETZIE FAMILY.
smeule Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Hoi Xaa Misschien een domme vraag maar wat zijn BB code`s en wat kan ik er mee? Alvast bedankt voor je antwoord. Greoten DE GETZIE FAMILY. Aan de hand van een GC nummer heel makkelijk een linkje maken, zie het voorbeeld.
silkwood Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Je kunt BB-codes in een log gebruiken. Ik heb er overigens nog niet uitgebreid naar gezocht, maar het ik stel zo'n lijstje wel op prijs.
Team Van Stoffelen Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Sommige zijn specifiek voor een site, zoals geocaching.nl, en ik ben er nu een aantal aan het jongen, zoals die voor wp en tb. Het alternatief is stofzuigen en de badkamer schoonmaken, vandaar :-) Ik zou zeggen, jong er maar lekker op los, want ik ben heel benieuwd naar het lijstje. Maarre... wat doe je eigenlijk als er er een paar aan het jongen bent
getzie family Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Ja Ja Moet ik me maar eens in verdiepen. Bedankt voor de antwoorden Greoten DE GETZIE FAMILY.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden