Spring naar bijdragen

Advies aanschaf nieuwe GPS gevraagd


volksdansje

Aanbevolen berichten

Volgende week vertrekken we naar Amerika (voor vakantie). :D

We willen die vakantie gelijk gebruiken om een nieuwe GPS aan te schaffen.

 

We hebben nu een oudje Etrex Legend van Garmin, die het eigenlijk nog prima doet. :P

 

Wat bevelen jullie aan: de Garmin 60 CSX of een Colorado 300??

Wat zijn de voor- en nadelen van beide toestellen.

 

Graag jullie deskundige mening. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een beetje vreselijk :o ....... ik zou bijna een innieminnie boodschappenlijstje meegeven. Wat zou ik graag die 60csx willen hebben zonder verzend- en mogelijk hoge douane kosten..... zucht... (pm mag hoor :P )

 

ontopic dan maar weer. Zelf tijdje getwijfeld tussen de 76csx en de 60csx. Op de zijlijn meegekeken naar de Colorado. Persoonlijk vind ik hem niet mooi. Mogelijkheden zoals paperless geocachen vind ik wel weer een mooi idee. Wherigo voor in de toekomst.. Leuke optie.

Ik zal de gps vooral gebruiken voor geocachen in combi met wandelen en fietsen. Ondanks dat de mogelijkheden enorm zijn bij de colorado is mijn keuze toch gevallen op de 60csx. Ik merk toch dat er her en der wat kinderziektes zijn bij de colorado. Vooral nu ik wil bestellen in Amerika lijkt mij dit niet zo'n fijne optie. De "garantieman" ligt nu eenmaal niet direkt op loopafstand.

 

 

Of kijk hier

 

En nu ik dit heb bekeken nemen mijn twijfels alleen maar toe bij de colorado. Vooral het donkere scherm zou ik erg vervelend vinden.

 

Groeten van Davince en alvast een mooie reis toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug uit het westen van Amerika en daar heel veel bekende en minder bekende cachers gesproken kwam ik er achter dat er ook een groep Duitsers daar een Colorado besteld hadden en op heb laten sturen naar een bevriende Amerikaanse cacher die dus in 1 zending een stuk of 8 van die dingen, nu al verkrijgbaar onder de 500 dollar, op de mat zag ploffen.

 

Als ik volgend jaar weer die richting op ga zit ik er in ieder geval wel hard aan te denken om ook zo iets te doen.

Ik zag dat er toch wel leuke dingen met zo een colorado gedaan kunnen worden:)

 

Het is nu wel een beetje kort dag voor jullie maar misschien iets voor de volgende die die richting op gaat

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg ad home

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...