Spring naar bijdragen

Onderweg geocaching.nl checken, hoe doe je dat?


Brunsting

Aanbevolen berichten

k ben benieuwd naar de reactie van Barn... ja die met dat gele bussie :beerchug:

Kom maar, kom maar, ik kan 't hebben... :yes:

 

Mijn reakie………..

 

Ik ben een brave burger, en als ik info nodig heb dan heb ik een Vriend

die mij zonder omhaal en gegarandeerd gevrijwaard van enigerlei smadelijke opmerkingen mij de benodigde info geeft.

De rest met GEZAK en UMTS waarbij zo af en toe ook nog een wiffi punt opgezocht word.

Niets zo spannend om te reageren dacht ik zo.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

enneh gekkie wat kan jij hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Had ook gekeken naar GSAK, kun je dat hier ook voor gebruiken? Dat kan toch op een pda? Je kunt dan alleen geen logjes zien ga ik van uit.

 

En Barny, je mag mij je vriendjes ook wel lenen hoor. Voor als we er echt niet uitkomen. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intressante topic, ik moet zeggen ik gebruik sinds 2 weken een HP iPAQ 6515 met GPXSonar voor de logs en vooral voor de hints en verder haal ik de meest recente info op via Internet net als GPSGek dat werkt prima, ook zit er TomTom 6 op met de POI's van de caches wat het rijden ernaartoe wel een stuk makkelijker maakt.

Die Poi's update ik af en toe.

Het een en ander heb ik van de site van GPSGek en van deze

 

Ik print dus tegenwoordig een stuk minder uit dan in het begin.

 

Succes,

Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook gekeken naar GSAK, kun je dat hier ook voor gebruiken? Dat kan toch op een pda? Je kunt dan alleen geen logjes zien ga ik van uit.

Jawel hoor je kunt zelf aangeven hoeveel logjes je wilt zien. Ik heb hem geloof ik staan op de laatste 5 logjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik in gsak deze macro: link

Zowel te gebruiken voor GPXsonar en Colorado 300.

Hierdoor hoef ik niet de hele tijd gc.nl of gc.com te benaderen.

 

Per provincie ingedeeld. lekker klein en toch alles bij je. de logs zijn ingesteld op 4, maar kan je aanpassen binnen de macro.

 

Macro gemaakt/aangepast door Janivanda en Wilxlii Carrote plus KarelKraak voor de vector-data (de provinciegrenzen).

ReeJ collega Janivanda heeft de lat wat hoger gelegd voor de opties dus vandaag was er een update v1.32 :P

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...