Spring naar bijdragen

Wij willen een accountnaam die al bestaat; Wat nu?


Aanbevolen berichten

Hoe kun je dit bewerkstelligen mijn dochter wil graag de inlognaam Elra hebben deze naam bestaat al .

Maar hij is aangemaak 31 aug 2006 haar laatste bezoek aan gc.com 31 aug 2006 gevonden caches 0 en gevonden trackebels 0

Hoe kom je te weten of zij nog iets doet of hoe je haar naam kunt overnemen.

Gr. Peerke de Zwerver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De enige manier lijkt mij om deze Elra een mailtje te sturen en te vragen of je het account kunt overnemen. Ik ben wel bang dat je dan ook het wachtwoord van deze persoon moet krijgen, en of die dat nog weet??? :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kun je dit bewerkstelligen mijn dochter wil graag de inlognaam Elra hebben deze naam bestaat al .

Maar hij is aangemaak 31 aug 2006 haar laatste bezoek aan gc.com 31 aug 2006 gevonden caches 0 en gevonden trackebels 0

Hoe kom je te weten of zij nog iets doet of hoe je haar naam kunt overnemen.

Gr. Peerke de Zwerver

 

 

Mailtje sturen naar Elra of zij nog iets doen met het account.

 

 

Of anders de naam elra met kleine letter gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpelste oplossing is een geheel andere naam kiezen. Of overduidelijk een andere Erla er van maken. Iets als Elra1 of Elra2 of Elra100 of Elra.nl of gewoon Truus van de lage landen.

 

Als iemand een account aanmaakt en meteen nooit meer terugkomt op die account kan het natuurlijk zijn dat het werkelijk een eendagsvkieg is geweest, maar het is ook heel best mogelijk dat die persoon de naam gebruikt vanuit een team, maar haar naam veilig wilde stellen.

 

Dat doen er wel meer. Men cached als team maar gebruikt ook een nickname privé, alleen niet met zoeken van caches. Zo hebbeb wij het ook gedaan. Teamnaam verstoppen we caches en loggen we caches. "Privé" hebben we ook KralenFee en Kruimeldief "vastgelegd". OK, die zijn we dan later wel gaan gebruiken voor onze nevenfunctie, maar de naam was er al :angry: Zo heb ik nog een paar namen vast laten leggen die verder nog nooit gebruikt zijn. Je weet maar nooit :ph34r: Het is net als hier op het forum. het aantal dubbele of nog meerdere accounts is schrikbarend. Ik geloof dat we er al een paar 1000 vernietigd hebben en er kunnen nog wel enkele 1000den weg.

 

Ik zou geen elra met kleine letters nemen als Elra er al is. De kans is dan wel heel groot dat er ooit in vergist wordt en men de verkeerde een mailtje stuurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...