erslersl Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Ik kwam er net ineens achter dat er best veel podcasts zijn over geocaching. Jippie! Ik ben nu bezig met het downloaden van een aflevering van "PodCacher" (zie www.podcacher.com) en "Cache-A-Maniacs". Geen idee of het wat is, maar zo niet dan heb ik nog keus uit een stapel andere podcasts. Heeft iemand ervaring met podcasts over geocachen? Welke vind jij goed of leuk? (voor mensen die niet bekend zijn met podcasts: In het gratis programma 'itunes' kun je je (vaak gratis) abonneren op een soort radioprogrammaatjes die 'podcasts' heten. Vervolgens download je die podcasts en beluisterd ze op je ipod/mp3speler of computer. Verder zijn er ook nog video podcasts, maar mijn ipod kan alleen audio aan.)
dmace Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 (bewerkt) Deze al eens beluisterd? En deze? Als Mede-eigenaar van de eerste link kan ik je vertellen dat er een hele hoop zijn. Op onze site kun je rechtsonderin een heleboel andere podcasts vinden die allemaal over geocaching gaan. Podcacher is zonder twijfel de grootste en bekendste in de wereld, maar richt zich vooral op Amerika, en het gaat er soms nogal eens amerikaans aan toe. Cache-A-maniacs doet iedere aflevering een interview met een andere cacher. Ook maakt Daryl, de maker van cache-a-maniacs een andere podcast, genaamd Cachers of the round table. Dit is een rondetafelgesprek over een geocaching-onderwerp met andere geocachingpod- en vodcasters. Ook Geocacheradio is daarbij aangesloten. In Amerika hebben een hoop staten een op hun staat gericht podcast. "Geotalk" is een australische podcast. "Geocaching Podcast" wordt altijd Live opgenomen. Voor een Videocast of Vodcast kun je terecht by Ice'N Rye. Hierover staat zelfs een stickie op dit forum. Er is er nog 1 op youtube, maar die ben ik ff kwijt. Alle links naar bovengenoemde shows zijn maar 1 klik op de banner hieronder verwijderd van je PC. Hoe is het trouwens met IJsbrecht? Wacht al een tijdje op deel 2 22 april 2008 bewerkt door dmace
erslersl Geplaatst 23 april 2008 Auteur Geplaatst 23 april 2008 Tnx voor de tips! Ik ben er inmiddels achter dat Podcacher ontzettend leuk is! Zit goed in elkaar en is ontzettend leuk om naar te luisteren. Leuke verhalen, tips en interviews. Cache-A-Maniacs is ook wel ok, alleen jammer dat ze elke gebruiker dezelfde vragen stellen. Ik ben nu geocacheradio.com aan het checken Leuk dat het over NL gaat!
bonahead Geplaatst 23 april 2008 Geplaatst 23 april 2008 erslersl & iedereen die dit leest. Wij van Geocacheradio.com kunnen altijd hulp gebruiken bij de samenstelling van het programma. Heb je een idee voor een item of kan en wil je optreden als razende reporter bij een event; dan vernemen wij dat graag. Stuur een mailtje naar geocacheradio@gmail.com of bel hem door op 084-420 3516. Bonahead p.s.: We gaan binnenkort weer een nieuwe uitzending opnemen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden