Spring naar bijdragen

Waarom geen NL deel op geocaching.com forum?


erslersl

Aanbevolen berichten

Weet iemand waarom er op het forum van geocaching.com geen Nederlands deel is, maar wel bijvoorbeeld een Belgisch deel? Misschien nationalistisch...maar wij zijn toch wel iets groter dan Belgie B) Weet iemand de reden?

 

Niet dat ik ontevreden ben over dit forum hoor! Maar ik merk dat er af en toe cachers uit het buitenland vragen hebben, die vervolgens een beetje verloren gaan in het internationale thread. Daarnaast lijkt het me gewoon leuk om ook daar een eigen stekkie te hebben om te kletsen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Daarnaast lijkt het me gewoon leuk om ook daar een eigen stekkie te hebben om te kletsen :eek:

 

Dat plekkie hebben we al. Hier!

Voor die buitenlandse vragen zou het misschien nog wel handig zijn maar een beetje cacher weet vast ook wel een vraag te stellen op het NL-forum, al is het dan misschien in het Engels.

bewerkt door GeoGeldrop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is alsvolgt gelopen:

Als eerste was geocaching.com online met een forum.

De Amerikanen moesten nog wennen aan het bestaan van een heel divers buitenland.

Dus zo werd het forum van ze uitgebreid met een speciale afdeling voor buiten-USA, al naar gelang de vraag ernaar.

Maar toen bestond geocaching.nl met een eigen forum en heeft men aanvragen voor een Dutch afdeling op het USA forum verwezen maar dit forum.

Voor België liep het anders. Daar kwam pas veel later een Belgisch forum. Toen was er al een Belgische afdeling op het USA forum gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is alsvolgt gelopen:

Als eerste was geocaching.com online met een forum.

De Amerikanen moesten nog wennen aan het bestaan van een heel divers buitenland.

Dus zo werd het forum van ze uitgebreid met een speciale afdeling voor buiten-USA, al naar gelang de vraag ernaar.

Maar toen bestond geocaching.nl met een eigen forum en heeft men aanvragen voor een Dutch afdeling op het USA forum verwezen maar dit forum.

Voor België liep het anders. Daar kwam pas veel later een Belgisch forum. Toen was er al een Belgische afdeling op het USA forum gemaakt.

 

O ok, dat is helder :lol1: dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om dezelfde reden eigenlijk. men had in België geen eigen forum en ging daarom naar gc.com op hun gedeelte. Toen er later een eigen forum kwam in België was eigenlijk hun "eerste" forum niet meer nodig. Natuurlijk zal er altijd wel iemand rondzwalken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...