Gast fooblah Geplaatst 20 juli 2003 Geplaatst 20 juli 2003 Ik heb sinds een paar weken een Garmin etrex venture. Daar zit een kabel bij maar verrassend genoeg geen software. Ik had gehoopt er software bij te krijgen waarmee ik op mijn PC mijn waypoints, routes, tracks te kunnen organiseren (niks spectaculairs met plaatsen in digitale kaarten etc., zo ver ben ik nog niet...) Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken?
Rovel Geplaatst 20 juli 2003 Geplaatst 20 juli 2003 Om wat duidelijker te zijn dan mijn voorganger, je moet daar gewoon een programmaatje voor gebruiken. Gratis voor nop of kopen. Als je dit forum afstruint, kom je vast wel wat tegen. Zoals Easy GPS, dus. Maar er zijn er nog wel meer. Gewoon proberen welke je zelf het prettigst vindt.
BigBird Geplaatst 21 juli 2003 Geplaatst 21 juli 2003 En EasyGPS vindt je hier. Voordeel van EasyGPS is dat ie meteen de loc-files herkent die je van geocaching.com download. Succes!
wij_beide Geplaatst 21 juli 2003 Geplaatst 21 juli 2003 Sorry dat ik niet zo duidelijk ben geweest, maar kijk eens hier, http://gps.pagina.nl/ daar staat alles bij elkaar, wij hopen dat je hier verder mee komt. groetjes wij beide
Gast IJsbeertje Geplaatst 22 augustus 2003 Geplaatst 22 augustus 2003 Hier nog zo'n beginnertje...en nu alles zo gelezen te hebben, ga ik ook easy gps snel proberen, wil nu de eerste routes wel eens overzetten. Ben benieuwd, maar met al deze tips zou het toch moeten lukken iets zinvols te produceren.
zowaar! Geplaatst 3 september 2003 Geplaatst 3 september 2003 Ik heb ook een Venture, maar volgens mij kun je daarmee alleen (met de kabel) EasyGPS-files van de PC naar de GPS overbrengen, en geen andere software, behalve de "Points of Interest" die je apart bij Garmin moet aanschaffen. Ik weet niet of die er ook voor Europa is maar volgens mij heb je daar niets aan, er staan benzinestations en attractieparken ed. op.
Kruimeldief Geplaatst 3 september 2003 Geplaatst 3 september 2003 Ik heb ook een Venture, maar volgens mij kun je daarmee alleen (met de kabel) EasyGPS-files van de PC naar de GPS overbrengen, en geen andere software, behalve de "Points of Interest" die je apart bij Garmin moet aanschaffen. Ik weet niet of die er ook voor Europa is maar volgens mij heb je daar niets aan, er staan benzinestations en attractieparken ed. op. Ook routes zijn mogelijk met de venture GRTZ Kruimeldief
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden