Spring naar bijdragen

Downloaden data GPS naar PC; Wat heb ik nodig?


Gast fooblah

Aanbevolen berichten

Gast fooblah

Ik heb sinds een paar weken een Garmin etrex venture. Daar zit een kabel bij maar verrassend genoeg geen software.

 

Ik had gehoopt er software bij te krijgen waarmee ik op mijn PC mijn waypoints, routes, tracks te kunnen organiseren (niks spectaculairs met plaatsen in digitale kaarten etc., zo ver ben ik nog niet...)

 

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om wat duidelijker te zijn dan mijn voorganger, je moet daar gewoon

een programmaatje voor gebruiken. Gratis voor nop of kopen.

Als je dit forum afstruint, kom je vast wel wat tegen. Zoals Easy GPS, dus.

Maar er zijn er nog wel meer. Gewoon proberen welke je zelf het prettigst vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast IJsbeertje

Hier nog zo'n beginnertje...en nu alles zo gelezen te hebben, ga ik ook easy gps snel proberen, wil nu de eerste routes wel eens overzetten. Ben benieuwd, maar met al deze tips zou het toch moeten lukken iets zinvols te produceren. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb ook een Venture, maar volgens mij kun je daarmee alleen (met de kabel) EasyGPS-files van de PC naar de GPS overbrengen, en geen andere software, behalve de "Points of Interest" die je apart bij Garmin moet aanschaffen. Ik weet niet of die er ook voor Europa is maar volgens mij heb je daar niets aan, er staan benzinestations en attractieparken ed. op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een Venture, maar volgens mij kun je daarmee alleen (met de kabel) EasyGPS-files van de PC naar de GPS overbrengen, en geen andere software, behalve de "Points of Interest" die je apart bij Garmin moet aanschaffen. Ik weet niet of die er ook voor Europa is maar volgens mij heb je daar niets aan, er staan benzinestations en attractieparken ed. op.

Ook routes zijn mogelijk met de venture

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...