Spring naar bijdragen

inzoomen op kaart van Nederland


de familie beer

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee bij wie ik het volgende aan zou kunnen kaarten :

Het zou erg handig zijn als je verder in zou kunnen zoomen op de kaart van Nederland. In onze omgeving (Zuid-Oost Brabant) zijn nl. lang niet alle caches zichtbaar op de kaart, er liggen er gewoon veel over elkaar heen. Dat is ongetwijfeld op nog meer plekken in NL het geval.

Als je nu nog 2 of 3 "klikken" verder in zou kunnen zoomen krijg je het gewenste stuk van de kaart wat groter, en is het dus gemakkelijker om alle caches op de kaart te vinden. Handiger voor als je een cache zoekt, en ook leuker voor de legger. Als "jouw" cache er al een tijd ligt en dan ondergesneeuwd raakt door nieuwe caches lijkt me dat niet zo leuk.

Maar, heeft iemand enig idee wie daarover gaat, en of dit überhaupt aan te passen valt op de site? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat bestaat al:

 

- www.geocaching.nl/diy/BrowserPrefs.php

- En dat het vinkje achter "Gebruik traditionele cache kaarten i.p.v. GoogleMaps" uitzetten

- opslaan, en je kan nu wel inzoomen.

 

Suc6

 

 

Linkje gevolgd, daar was ik nog nooit geweest... daar heb ik alle vinkjes nog uitstaan dus. Als ik op de kaart van NL klik, kan ik 1 keer inzoomen, maar niet vaker... ik denk dat ik iets verkeerd doe / het niet begrijp...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hoi,

Ik heb bovenstaande stappen gevolgd, want het leek me erg handig, maar ik heb niet de indruk dat ik in kan zoomen. werkt dit nog steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze kaart krijg je ook door bij een willekeurige cache op het kaartje onder de beschrijving te klikken. Dan kun je idd bij zoom to adres de plaatsnaam invullen. Idd ook handig voor op vakantie. :)

 

Wat ook handig is voor op vakantie: je home coordinates veranderen in de coordinaten van je vakantiebestemming. Als je dan op je eigen pagina zoekt naar caches in de buurt van je home coordinates krijg je de caches in de buurt van je vakantie-adres! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Even een vraagje. Er is een nieuw team die nu meer dan 50 cache's gevonden heeft. Nu hadden ze gehoopt dat ze eindelijk van die stippen af zouden zijn en (zoals wij ze noemen) ballonen zouden krijgen die verdwijnen zodra je de cache gevonden hebt.

Nu mijn vraag: hoe komen ze nu van die stippen af. Wij weten het niet meer.

 

Groetjes,

 

De Beltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...