Spring naar bijdragen

Reset van registratie


ruud38

Aanbevolen berichten

Nu ik een nieuwe GPS heb de Colorado en mij oude CSX heb verkocht wil ik City Navigator blijven gebruiken. Ik heb dus de Unlock code niet meeverkocht! Is het iemand gelukt om bij Garmin een reset te krijgen van zijn unlock zodat hij deze op zijn nieuwe GPS kan blijven gebruiken/registreren?

 

Voor de duidelijkheid had dus maar een unlock code en die was geregistreerd op de CSX!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu ik een nieuwe GPS heb de Colorado en mij oude CSX heb verkocht wil ik City Navigator blijven gebruiken. Ik heb dus de Unlock code niet meeverkocht! Is het iemand gelukt om bij Garmin een reset te krijgen van zijn unlock zodat hij deze op zijn nieuwe GPS kan blijven gebruiken/registreren?

 

Voor de duidelijkheid had dus maar een unlock code en die was geregistreerd op de CSX!

 

 

 

Volgens mij gaat dat niet maar dat kan je het beste vragen op het forum van Notter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of vragen aan Garmin

Wij hebben ook een unlock code verspilt doordat we CN9 op de CS wilden zetten, even een mailtje naar garmin en binnen een half uur hadden we een nieuwe code :crybaby:

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...