ruud38 Geplaatst 8 april 2008 Geplaatst 8 april 2008 Nu ik een nieuwe GPS heb de Colorado en mij oude CSX heb verkocht wil ik City Navigator blijven gebruiken. Ik heb dus de Unlock code niet meeverkocht! Is het iemand gelukt om bij Garmin een reset te krijgen van zijn unlock zodat hij deze op zijn nieuwe GPS kan blijven gebruiken/registreren? Voor de duidelijkheid had dus maar een unlock code en die was geregistreerd op de CSX!
LTeunis Geplaatst 8 april 2008 Geplaatst 8 april 2008 Nu ik een nieuwe GPS heb de Colorado en mij oude CSX heb verkocht wil ik City Navigator blijven gebruiken. Ik heb dus de Unlock code niet meeverkocht! Is het iemand gelukt om bij Garmin een reset te krijgen van zijn unlock zodat hij deze op zijn nieuwe GPS kan blijven gebruiken/registreren? Voor de duidelijkheid had dus maar een unlock code en die was geregistreerd op de CSX! Volgens mij gaat dat niet maar dat kan je het beste vragen op het forum van Notter
smeule Geplaatst 8 april 2008 Geplaatst 8 april 2008 (bewerkt) Of vragen aan Garmin Wij hebben ook een unlock code verspilt doordat we CN9 op de CS wilden zetten, even een mailtje naar garmin en binnen een half uur hadden we een nieuwe code 8 april 2008 bewerkt door smeule
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden