BigFurryMonster Geplaatst 24 maart 2008 Geplaatst 24 maart 2008 Eén van de leukste dingen van geocaching vind ik het samen op pad gaan. Ben het dan ook niet eens met sommige voorgaande sprekers die liever zien dat je "gewoon" begint, fouten maakt en daarvan leert. Nu ja, ieder zijn methode. Waar woon je? Misschien kun je eens met een ervaren cacher mee? Dan ken je gelijk iemand die je de beginselen kan uitleggen.
lambda Geplaatst 24 maart 2008 Auteur Geplaatst 24 maart 2008 Hoi Mannen, Bedankt voor zoveel info op zo'n korte tijd. Nu....graag had ik willen beginnen met vallen en opstaan,en wil het zelf wat ontdekken. Nu las ik in de link van Malyenki dat de Gps moet ingestelt worden op WGS 84 Nu ben ik aan 't zoeken in de GPS en vind alleen maar WGS 72 Hoe moet ik dit instellen???
Ringeling Geplaatst 25 maart 2008 Geplaatst 25 maart 2008 (bewerkt) Nu las ik in de link van Malyenki dat de Gps moet ingestelt worden op WGS 84 Nu ben ik aan 't zoeken in de GPS en vind alleen maar WGS 72 Hoe moet ik dit instellen??? Kijk eens in de Handleiding en zoek dan in het zoekscherm naar kaartdatum. Kaartdatum moet zijn WGS 84 25 maart 2008 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden