Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik las naar volle tevredenheid het forum via rss in thunderbird. Kreeg alle berichten netjes binnen (als ik on line ben) en lees het dan.

Nu een nieuwe laptop op vista en nu krijg ik in thunderbird niet alles meer, bijv geodating niet, krijg steeds melding dat ik me moet aanmelden en dat soort onzin. Geodating is alleen voor members geloof ik maar toch raar dat het nu niet meer gaat. :thumbup:

In foruminstellingen vind ik er niets over. De thunderbird instellingen zijn identiek als op de laptop met XP, dus het ligt aan ............

Wie heeft een tip?

Geplaatst
Je hebt de URL gepakt zoals die bij (uit mijn hoofd) DoeHetZelf staat en dan RSS feed of zo?

Inderdaad, die link en dan geplakt onder thunderbird bij nieuws & blogs.

Geplaatst

Dan is er iets vreemds aan de hand. Of het klopt dat geodating niet in de rssfeed van "geen donateurs" staat weet ik eigenlijk niet eens, maar het staat in ieder geval niet in de rssfeed van bezoekers zonder dat ze een account hebben. Bezoekers kunnen sowieso geodating niet zien als subforum. maar als jij, als donateur, je regeltje uit DHZ gebruikt, zou je "alles' moeten kunnen ophalen omdat je donateur bent. meer feed dan de niet donateur :thumbup:

Ik heb ook net een nieuwe laptop met die vreemde Vista erop. Ik heb dan nu RSSfeed via FireFox met een speciale addon en ook gewoon het regeltje gecopieëerd en klaar, alles wat ik als Admin mag zien, zie ik en kan ik lezen.

Maar... met die verschil, dat ook mijn "regeltje" gewijzigd is. "Vroeger" kon ik namelijk als modje zelf instellen in de regel hoeveel berichten ik wilde hebben, al was het de 500 laatste, dat is nu weg.

Geplaatst (bewerkt)
Dan is er iets vreemds aan de hand. Of het klopt dat geodating niet in de rssfeed van "geen donateurs" staat weet ik eigenlijk niet eens, maar het staat in ieder geval niet in de rssfeed van bezoekers zonder dat ze een account hebben. Bezoekers kunnen sowieso geodating niet zien als subforum. maar als jij, als donateur, je regeltje uit DHZ gebruikt, zou je "alles' moeten kunnen ophalen omdat je donateur bent. meer feed dan de niet donateur :)

Ik heb ook net een nieuwe laptop met die vreemde Vista erop. Ik heb dan nu RSSfeed via FireFox met een speciale addon en ook gewoon het regeltje gecopieëerd en klaar, alles wat ik als Admin mag zien, zie ik en kan ik lezen.

Maar... met die verschil, dat ook mijn "regeltje" gewijzigd is. "Vroeger" kon ik namelijk als modje zelf instellen in de regel hoeveel berichten ik wilde hebben, al was het de 500 laatste, dat is nu weg.

strange........... hier vind je mijn printscreen, heb zelfs de regel uit DHZ opnieuw ingeplakt maar toch. Vraag me af welke addon je bedoeld. Ik heb bij extra/accountinstellingen een rss feed aangemaakt. Dus als je nog een tip hebt :rolleyes:

bewerkt door The Scorpios
Geplaatst
strange........... hier vind je mijn printscreen, heb zelfs de regel uit DHZ opnieuw ingeplakt maar toch. Vraag me af welke addon je bedoeld. Ik heb bij extra/accountinstellingen een rss feed aangemaakt. Dus als je nog een tip hebt :)

Allereerst deed de rss ook via de door jou aangevoerde originele methode in FireFox. Ik vond het RSS lezen op deze originele manier helemaal niets en heb toen een addon gedwonload via Mozilla.

Namelijk NewsFox hier te downloaden.

Ik heb het origineel weer uitgeschakeld-gedeleted. Die ben je namelijk met deze addon niet nodig. Het resultaat is dan dat je in de werkbalk er een knopje bij hebt, naast startpagina staat nu NewsFox. Als je er op klikt open zich dan bijvoorbeeld deze scherm: (heb het plaatje even op 90% 80% gezet) je ziet dat in de linkerkolom automatisch de subfora zichtbaar worden waarin gepost is. Ik vind het super.

rss.jpg

Geplaatst

Inderdaad SUPER :):(

Ik zie nog geen subforum als geodating maar dat komt ws pas als er recente berichten in staan. Nu is het een beetje boel ;)

Bedankt voor deze waardevolle tip en voor een bepaalde tijd.... ;)

Geplaatst
strange........... hier vind je mijn printscreen, heb zelfs de regel uit DHZ opnieuw ingeplakt maar toch. Vraag me af welke addon je bedoeld. Ik heb bij extra/accountinstellingen een rss feed aangemaakt. Dus als je nog een tip hebt :)

Hmmmm, ik heb je printscreen ook even bekeken en wat zie ik tot mijn verbazing er boven aan staan?

8858 singles zoeken jou in Zwolle! :wub:

Hoezo geen geodating? B)

Geplaatst

strange........... hier vind je mijn printscreen, heb zelfs de regel uit DHZ opnieuw ingeplakt maar toch. Vraag me af welke addon je bedoeld. Ik heb bij extra/accountinstellingen een rss feed aangemaakt. Dus als je nog een tip hebt

Hmmmm, ik heb je printscreen ook even bekeken en wat zie ik tot mijn verbazing er boven aan staan?

8858 singles zoeken jou in Zwolle!

Hoezo geen geodating? :wub:

:cry::crybaby: helemaal gemist dus........

/smoesmode aan

er staat ook zoveel op zo'n groot scherm

:thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...