Spring naar bijdragen

vertaling


gerrit en lenie

Aanbevolen berichten

Volgende week vrijdag gaan we een weekje naar Gemmenich in Duitsland,waar we een paar caches willen lopen.

Maar aangezien onze kennis van de Duitse taal niet zo geweldig is willen we het Duits om zetten in het Nederlands.

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat daar voor een mogelijkheid is,na een speurtocht van enkele uren kan ik dit helaas niet vinden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Lenie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgende week vrijdag gaan we een weekje naar Gemmenich in Duitsland,waar we een paar caches willen lopen.

Maar aangezien onze kennis van de Duitse taal niet zo geweldig is willen we het Duits om zetten in het Nederlands.

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat daar voor een mogelijkheid is,na een speurtocht van enkele uren kan ik dit helaas niet vinden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Lenie.

 

Ik was toevallig ook op zoek maar dan naar vertaling uit hetFrans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babelfish

 

Niet perfect, maar werkt op zich wel.

 

 

Google.com > Taalhulpmiddelen > Vertaal een webpagina. Zet daar de URL van de desbetreffende cachepagina. Helaas kun je daar (nog) niet vertalen van het Duits naar Nederlands.

 

Geweldig, hier ben ik mee geholpen. Zowel Babelfisch als Google doen zelfs een helepagina omzetten. Waarbij Babelfish ook nog direct vanuit het frans naar nederlands gaat.

Bedankt voor jullie hulp. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babelfish

 

Niet perfect, maar werkt op zich wel.

 

 

Google.com > Taalhulpmiddelen > Vertaal een webpagina. Zet daar de URL van de desbetreffende cachepagina. Helaas kun je daar (nog) niet vertalen van het Duits naar Nederlands.

 

Geweldig, hier ben ik mee geholpen. Zowel Babelfisch als Google doen zelfs een helepagina omzetten. Waarbij Babelfish ook nog direct vanuit het frans naar nederlands gaat.

Bedankt voor jullie hulp. :beerchug:

Maar de hint wordt niet vertaald :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week vrijdag gaan we een weekje naar Gemmenich in Duitsland,waar we een paar caches willen lopen.

Maar aangezien onze kennis van de Duitse taal niet zo geweldig is willen we het Duits om zetten in het Nederlands.

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat daar voor een mogelijkheid is,na een speurtocht van enkele uren kan ik dit helaas niet vinden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Lenie.

 

als je gsak hebt is deze macro handig. leest soms wat vreemd maar beter krom dan niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...