Brunsting Geplaatst 17 maart 2008 Geplaatst 17 maart 2008 (bewerkt) Gisteren heb ik geprobeerd onze stats toe te voegen aan de handtekening en het logo van de geocoinrace, er is echter wat verkeerd gegaan en nu krijg ik hem er niet meer uit! Zodra ik op het invoerveld klik, openen er twee nieuwe tabbladen die linken naar de site van groundspeak. Daarna kan ik als ik terug ga wel de tekst veranderen, maar zodra ik op opslaan klik krijg ik weer hetzelfde probleem. Misschien kan iemand van het beheer de handtekening verwijderen? Of weet iemand hoe ik dit zelf kan veranderen? 17 maart 2008 bewerkt door Brunsting
Pfotzsche Geplaatst 17 maart 2008 Geplaatst 17 maart 2008 Ga naar je profiel op GC.NL en klik op wijzigen handtekening onderaan de pagina. Je kunt nu de tekst van je handtekening wijzigen of verwijderen.
silkwood Geplaatst 18 maart 2008 Geplaatst 18 maart 2008 Mogelijk gebruik je firefox en heb je een html-code fout staan. Het bewaren van de wijzigingen lukt dan niet meer. Oplossing wijzig je handtekening in IE. Hier is al een draadje over geweest
Brunsting Geplaatst 18 maart 2008 Auteur Geplaatst 18 maart 2008 Bedankt, daar lag het inderdaad aan. Met IE kon ik hem wel veranderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden