Spring naar bijdragen

Kan de geocaching.loc niet downloaden


Peter Palm

Aanbevolen berichten

Ik probeer al enkele dagen een locfile te downloaden met caches in mijn omgeving, maar wat ik ook doe, het lukt me niet. Als ik de getlocfile.php link op de eerste pagina wil openen, kom ik weer op diezelfde voorpagina terug.

 

Ik ben een aantal jaren terug actief geweest en heb nu weer wat meer tijd en wilde het cachen weer eens oppakken. Wellicht dat ik nog te kort (weer) actief op de site ben!?

 

Kan iemand hier iets over zeggen?

 

Alvast bedankt !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik probeer al enkele dagen een locfile te downloaden met caches in mijn omgeving, maar wat ik ook doe, het lukt me niet. Als ik de getlocfile.php link op de eerste pagina wil openen, kom ik weer op diezelfde voorpagina terug.

 

Ik ben een aantal jaren terug actief geweest en heb nu weer wat meer tijd en wilde het cachen weer eens oppakken. Wellicht dat ik nog te kort (weer) actief op de site ben!?

 

Kan iemand hier iets over zeggen?

 

Alvast bedankt !!

Na het aanklikken van de url kom je dus niet in de pagina waar je kunt kiezen welk buurland je wilt downloaden.

Mocht je hier wel komen is het je dan wel op gevallen dat internet explorer met een extra balk boven in de pagina komt. "betrefende internet securitie". Door hier op te klikken kun je kiezen dat je het bestand wel wilt downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pfotzsche: ik ben ingelogd, anders kan ik dit bericht niet schrijven.

Ik ga vervolgens naar de voorpagina van geocaching.nl.

Scroll iets naar onderen

en klik op de link "Download .loc files van caches per land"

waarna de voorpagina wederom wordt getoond....

 

Op geocaching.com kon ik net wél enkele waypoints downloaden, echter alleen nadat ik de license agreement van "Groundspeak waypoints" had aangevinkt.

Wellicht dat ik dat op geocaching.nl ook ergens moet doen!?

bewerkt door Peter Palm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je hoeft er volgens mij ook neit voor ingelogd te zijn

 

Je moet wel degelijk ingelogd zijn. Als je niet ingelogd bent dan kom je weer op de indexpagina uit. Als je op het menuitem cache kaarten klikt en je bent niet ingelogd dan is de optie Loc files ook niet beschikbaar. Deze is wel beschikbaar als je ingelogd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je hoeft er volgens mij ook neit voor ingelogd te zijn

 

Je moet wel degelijk ingelogd zijn. Als je niet ingelogd bent dan kom je weer op de indexpagina uit. Als je op het menuitem cache kaarten klikt en je bent niet ingelogd dan is de optie Loc files ook niet beschikbaar. Deze is wel beschikbaar als je ingelogd bent.

 

Je moet wel ingelogd zijn maar op gc.com, deze functie heeft niets te maken met het nederlandse forum of nederlandse site. Als je een loc file wilt maken van cached in de buurt die je niet gevonden hebt moet je op gc.com in je profile je Hoome coods hebben ingevoerd. Op basis hiervan en je founds wordt een lijst gemaakt van caces in de buurt die je dan nog niet hebt gevonden.

Xaa heeft een goed punt, eerst ff caches legen in je browser en opnieuw proberen. Bij mij werkt het helemaal goed!

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ahhhhh

 

okay, mijn fout, daar gebruik ik .nl niet voor :yes: maar ook die optie werkt ook bij. Hier is wel degelijk een probleem als je oude files in je cache hebt en ook oude stukjes code.

 

ik gebruik meer de .com opties in combinatie met de Google maps.

 

xaa bedankt voor de opheldering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...