Spring naar bijdragen

Foutmelding


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

"Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie."

 

 

De fout is:

 

Sorry, de administratie heeft het flood controle beperkt. Wacht minimaal 20 seconden voordat je opnieuw probeert.

 

 

 

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

 

"de administratie" ?

 

"het flood controle" ?

 

 

Ik vermoed dat dit bedoeld is om te veel postings tegen te gaan. Maar ik kreeg deze melding bij het bekijken van een bericht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

"Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie."

 

 

De fout is:

 

Sorry, de administratie heeft het flood controle beperkt. Wacht minimaal 20 seconden voordat je opnieuw probeert.

 

 

 

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

 

"de administratie" ?

 

"het flood controle" ?

 

 

Ik vermoed dat dit bedoeld is om te veel postings tegen te gaan. Maar ik kreeg deze melding bij het bekijken van een bericht...

 

Flood control is een mechanisme om een teveel aan gelijktijdige berichten tegen te gaan. Dit is om o.a. spam te voorkomen en DOS aanvallen tegen te gaan. Het is een instelling van het Forum. Floodcontrol is dus een optie die in het forum gebakken zit op de processorload van de server te verlagen. Elke keer als er een search gebeurd wordt de gehele database afgezocht naar dat keyword, als dat dus elke paar seconden zou zijn, kan er een overload komen, en wordt alles gigantisch traag ...

bewerkt door Pfotzsche
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...