Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal!

Het schiet niet op met het aantal caches hier in noord NL, dus gaat team Elsinga zelf maar weer eens bezig. ;)

Idee (van Esther, zelf ook behept met zo'n tick): een zegeltjes-cache. Erin en eruit alleen spaarzegels, die uiteraard nog wel geldig/bruikbaar moeten zijn. DE-punten, shell zegeltjes, (half)volle freebees kaarten, noem maar op. :ph34r:

Maar: is dit wat? Het is natuurlijk roversgoed, dus dat wordt goed verstoppen... en vanwege de plakkerigheid van de zegeltjes is ook waterdicht een noodzaak. Maar als dat nou allemaal lukt...?

Geplaatst

Maar....??

Ikzelf spaar Rocks en R-Miles, dat gaat allebei met een pasje ;) .

Maar serieus, nieuwe ideeen zijn altijd welkom. :ph34r:

Geplaatst

Schiet me ineens te binnen:

Ik had een keer de buurvrouw mee (:ph34r:) en zij had als ruilmiddel alleen maar een kaartje voor een theatervoorstelling . Hierop kwam het idee om een soort Blind-date cache te maken. Dus je koopt twee kaartjes (liefst naast elkaar natuurlijk) houd er een zelf en laat de ander in de Blinddatecache achter. En wie zin heeft neemt dit kaartje hieruit en jullie hebben allebei een geweldige avond.

Of in ieder geval een gemeenschappelijk (!) gespreksonderwerp ;)

Geplaatst

Ik zie het wel zitten Robert. Alleen is het wel leuk voor verzamelaars van al dat spul. We hebben altijd wel wat van dat spul hier liggen en kunnen zo weer een cache loggen :ph34r:.

Een ding begrijp ik nog niet helemaal. Hoe kun je nu ruilen als je zoveel mogelijk van die dingen moet hebben? Of zie je het meer ik de DE en jij de weet ik wat? Snap dat er mensen zijn die alles sparen en niets kwijt willen ;)

Straks komt er een verzamelaar die gewoon vergeet te loggen omdat er teveel moois in zit .....

GRTZ

Kruimeldief, die waarschijnlijk dit weekend Friesland weer eens wil bezoeken als tenminste de visum nog geldig is.

PS, de 76S moet nu maar eens goed getest worden :yes:

Geplaatst
Een ding begrijp ik nog niet helemaal. Hoe kun je nu ruilen als je zoveel mogelijk van die dingen moet hebben? Of zie je het meer ik de DE en jij de weet ik wat?  Snap dat er mensen zijn die alles sparen en niets kwijt willen ;)

Straks komt er een verzamelaar die gewoon vergeet te loggen omdat er teveel moois in zit .....

GRTZ

Kruimeldief, die waarschijnlijk dit weekend Friesland weer eens wil bezoeken als tenminste de visum nog geldig is.

PS, de 76S moet nu maar eens goed getest worden ;)

Wij sparen in principe alles. :D Is het niet voor onszelf, dan maken we er iemand anders blij mee. En zo is de zegeltjescache ook bedoeld: jij spaart te weinig DE punten om er echt iets mee te kunnen? Ruil je ze toch tegen een redelijk gelijkwaardige hoeveelheid Shel zegeltjes? Of je bent gestopt met tanken bij de BP en die halfvolle Freebees kaart kun je ook niks meer mee? Ruilen voor Zwitsal zegeltjes! ;)

En vanwege het hoge waarde-gehalte van de cache ga ik zeker iets doen met erg goed verstoppen... waarschijnlijk op privéterrein van een oom van Esther, als we dat rond krijgen. Maar een 24u benzinepomp lijkt me ook wel wat (maar ja, ik ken dus niemand met een pomp...). :)

Ennuh Kruimel... als je een rondje Friesland gaat doen, dan verwacht ik minimaal dat je een (paar) cache(s) van mij gaat doen. Als het Pure Fiction wordt, laat het dan even weten... dan zorg ik dat ik in de buurt ben. Ik verklaar hierbij je visum geldig. :lol:

Geplaatst

Aanvankelijk dacht ik...zegeltjes in een cache...nou en?

Maar als ik de opzet zie, dan belooft het een originele en leuke te worden.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Geplaatst
Ennuh Kruimel... als je een rondje Friesland gaat doen, dan verwacht ik minimaal dat je een (paar) cache(s) van mij gaat doen. Als het Pure Fiction wordt, laat het dan even weten... dan zorg ik dat ik in de buurt ben. Ik verklaar hierbij je visum geldig.  :rolleyes:

Zondag gaan we proberen een aantal caches te doen in Friesland en Pure Fiction, Nijntje, Smurfen, It's all about Communication zitten ook in de map, voorbewerkt en al ;)

Ben vandaag al in de buurt geweest en heb o.a. Rottige Meenthe van PeeTee gedaan. We hebben, inclusief reistijd en schaft, zo'n 12 uur over 3 caches gedaan en de vermoeidheid en de gezondheid vertelden ons dat we eigenlijk na de 2e cache al naar huis hadden gemoeten. Helaas de tol wordt al weer betaald. :P

Dus als de gezondheid het toelaat dan zitten we zondag tussen o.a. tussen de boeken te zoeken.

Wat je cache-idee betreft. ik heb zo eens nagevraagd bij de kralenFee en ze zag het wel zitten. Iedereen spaart wel voor iemand :cry:

Ik heb bijvoorbeeld nog van die Golden Tigerkaarten van ....... Je behoort er 1 te hebben en iedere keer als je tankt dan krijg je per liter een punt of zo. Alleen heb ik ze niet altijd bij me en krijg dan weer een nieuwe. Dus heb ik er een aantal die allemaal punten hebben.

Dus je zet je idee maar door dacht ik. Ik heb net je idee bekeken en het ziet er weer leuk uit. Druk het maar snel in de grond en meldt het aan, dan kan ik deze zondag ook nog meenemen...

GRTZ

Kruimeldief

Geplaatst

Hmmmm, had gisteren nu ff wat sneller gewerkt :rolleyes: Ik had al ruilmateriaal bij me. Heeft hij verdorie uitgewerkt toen wij zaten te kl*ten met de Smurfen.... :dribble:

GRTZ

kruimeldief

Geplaatst

Eigenlijk niet. :dribble:

Kreeg een mail van Jako dat ze Tjongervallei niet konden vinden... dus met lood in de schoenen er na het avondeten naartoe gereden en gelukkig lag'ie er nog. Op de terugweg (nou ja... met wat omrijden) de zegeltjes-cache geplaatst. :rolleyes:

Geplaatst
Kreeg een mail van Jako dat ze Tjongervallei niet konden vinden...

Moet dat hier nu zo open en bloot worden tentoongespreid? :dribble::lol1:

JaKo :rolleyes:

Geplaatst
Kreeg een mail van Jako dat ze Tjongervallei niet konden vinden...

Moet dat hier nu zo open en bloot worden tentoongespreid? :dribble::lol1:

JaKo :rolleyes:

Ik denk dat het gemeld wordt omdat ik gisteren ook al gebeld heb dat Robert's S M U R F E N cache volledig leeg geplunderd is en al wat reste was een lege katoenen tasje waar de cache in zat. ;)

De overblijfselen van de S M U R F E N cache ....

Deze is cache is dus tussen 25 juni en 13 juli volledig geplunderd.

GRTZ

Kruimeldief :lol1: (die in deze onschuldig is..)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...