schoentje Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 HAllo Mede GPSers. als ik in nijn Vista Hcx een route laat plannen via weg geeft hij aan als melding: Routeberekening fout: Geenwegen nabij vertrekpunt. Ik heb al vanalles geprobeerd maar mag niet baten wat kan dit zijn? Tips zijn welkom! Groeten Schoentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Famda Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Hij herkent de wegenkaart wel? (ervan uitgaand dat die er in zit). Ken namelijk hetzelfde probleem als ik cache in het buitenland. En ik heb geen kaarten van de US in mijn GPS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Kijk anders ook dit draadje eens door. Had je bij het laden van de kaarten in je gps in Mapsource het vakje bij "Gegevens voor routeberekening opnemen" aangevinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schoentje Geplaatst 12 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2008 Kijk anders ook dit draadje eens door. Had je bij het laden van de kaarten in je gps in Mapsource het vakje bij "Gegevens voor routeberekening opnemen" aangevinkt? Hmmm, ben nog eens aan het kijken maar kan dat vinkje niet aanzetten!! blijft grijs? Hoe kan dat nu dan weer? Zal MS eens opnieuw installeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Hmmm, ben nog eens aan het kijken maar kan dat vinkje niet aanzetten!! blijft grijs? Hoe kan dat nu dan weer? Zal MS eens opnieuw installeren! Dat hangt niet van Mapsource af, maar van de vraag of je routeerbare kaarten geselecteerd hebt voor upload naar je gps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Bij CityNavigator NT kaarten kun je ook niet aanvinken. Niettemin worden de gegevens juist wel meegezonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 13 februari 2008 Share Geplaatst 13 februari 2008 Welke kaarten heb je erop staan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schoentje Geplaatst 13 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2008 Welke kaarten heb je erop staan ? Heren kaarten opnieuw in MS geplaatst en nu kan ik wel het vinkje aan zetten!! dus alles werk nu ook in de Gps!! dus ik ben weer helemaal Blij bedankt voor de snelle reacties! Schoentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 februari 2008 Share Geplaatst 13 februari 2008 Heren kaarten opnieuw in MS geplaatst en nu kan ik wel het vinkje aan zetten!! dus alles werk nu ook in de Gps!! dus ik ben weer helemaal Blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden