Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb je nog een idee hoe dat programmaatje heet of op welke term ik moet zoeken we hebben er hier in de buurt ook nog een barcode cache liggen.Ik was al bij de biblotheek geweest maar die konden er niks mee

Ik heb er destijds een aantal geprobeerd. Gewoon met google zoeken op barcode reader webcam, en dan vind je er vast wel een paar.

Volgens mij was hij van het bedrijf eym, maar weet het niet meer zeker....

Oke bedankt heb ik weer wat uit tezoeken ,hoewel ik mij toch al niet verveel sinds wij dit doen :huh::cry:

Kom je wel eens in een ziekenhuis Joke? In het ziekenhuis waar ik werk hebben we een scanapparaat. Daar ging het heel goed mee.

Groeten Corry

Hoi Corry ik ga binnen kort weer na ziekenhuis kleine ingreep

Welke ziekenhuis werk je ???? in Delft zo ja welke afdeling

groetjes Joke

Geplaatst

Hoi Corry ik ga binnen kort weer na ziekenhuis kleine ingreep

Welke ziekenhuis werk je ???? in Delft zo ja welke afdeling

groetjes Joke

Helaas Joke, ik werk in het leukste ziekenhuis van Rotterdam, het Havenziekenhuis.....

Geplaatst (bewerkt)

Tja, als je de barcode kunt scannen van het scherm of van papier, dan is het te doen. Dan kun je op verschillende plaatsen terecht.

Maar ja, barcodes in het veld is een ander verhaal. Ik heb een (simpele) Nokia van de baas en daar zit geen camera op. :crybaby:

Ik heb de eersder genoemde link eens bekeken en natuurlijk ook even verder geklikt. Het is zeker interessant. Echter zit er wel een voorwaarde aan alle links die daar genoemd worden, naast de camera die je op je toestel moet hebben zitten: Dat is internet op je mobiel.

Aangezien mijn toestel wel een camera heeft :D naar geen internet val ook ik hier buiten de boot.

Het idee voor zo'n cache is wel goed bedacht :thumbup:

Nee je hebt er geen internet voor nodig op je mobiel. Het enigste wat je nodig hebt is een mobiele telefoon met camera en de mogelijkheid om daar software op te installeren. Ik weet niet of je een nokia telefoon hebt zo ja dan kan je gemakkelijk via de beta labs van nokia het programma downloaden of links vinden naar andere programma's die hetzelfde doen. Je download het programma dan gewoon op je PC en kopieert het programma dan gewoon van PC naar je telefoon via bluetooth of een kabeltje.

Nog even geduld trouwens met de cache, er zijn wat werkzaamheden tussendoor gekomen die eerst gedaan moeten worden voordat ik verder kan en ik wil mischien ook nog even mijn al neergelegde cache eens even nakijken en eventueel vervangen. Kan nog wel eventjes duren dus ;)

bewerkt door Team Luchtloper
  • 6 months later...
Geplaatst

Weet er iemand nog meer caches die met streepjescodes werken?

Buiten de 2 die al genoemd zijn te weten GCJ8W7 en GC13Y97.

Ik zie mijzelf al lopen in de supermarkt alle codes the bekijken. :thumbup:

Geplaatst

GC1AGBH gaat ook over streepjes

Geplaatst (bewerkt)

GCQGVG: Barcode

bewerkt door TheFalcon
Geplaatst

GCQGVG: Barcode

GC1AAHG Black & White kun je aan het lijstje toevoegen

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...