Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kan niet wachten: heb vorige week besteld, en hij is onderweg, Net opgehaald uit Parijs zegt de site van FedEx. schappelijke prijs ook onder de 400, wacht mijn afschrift nog af.

We gaan het meemaken.

Geplaatst

Hij is binnen hoor,

Vanochtend ook een cache gedaan en via field notes gelogd, dat is erg handig.

Een uur nadait ik hem uit de doos had gehaald had ik hem al op tilt trouwens. Op een of andere manier was ik alles kwijt: de profiellen, talen en de base map.

Maar gebeld met USA en online geholpen en alles doet het weer. Je bent gewaarschuwd!!!

Topo's zien er veel mooier uit en ook CN. Gelijk aan de NUVI (makkelijk, zelfde software). IN huis een goede fix dus ontvangst is prima.

Batterij: gisteren 10 uur met veel spelen en steeds licht vol aan. Dus dat kan naar een uur of 14 denk ik. genoeg voor alpine tochten en zo.

Zowel links als rechts handig goed te gebruiken.

Wat ook erg mooi is dat je zelf je achtergrond kan veranderen. Dan kun je een plaatje maken met veel wit er in. Scheelt hoop in het zicht, want alle plaatjes die er standaard inzitten zijn erg donker.

Straks maar eens een wherigo proberen.

maar ook dat zier er veel belovend uit.

:thumbup:

Geplaatst
Hij is binnen hoor,

Vanochtend ook een cache gedaan en via field notes gelogd, dat is erg handig.

Een uur nadait ik hem uit de doos had gehaald had ik hem al op tilt trouwens. Op een of andere manier was ik alles kwijt: de profiellen, talen en de base map.

Maar gebeld met USA en online geholpen en alles doet het weer. Je bent gewaarschuwd!!!

Topo's zien er veel mooier uit en ook CN. Gelijk aan de NUVI (makkelijk, zelfde software). IN huis een goede fix dus ontvangst is prima.

Batterij: gisteren 10 uur met veel spelen en steeds licht vol aan. Dus dat kan naar een uur of 14 denk ik. genoeg voor alpine tochten en zo.

Zowel links als rechts handig goed te gebruiken.

Wat ook erg mooi is dat je zelf je achtergrond kan veranderen. Dan kun je een plaatje maken met veel wit er in. Scheelt hoop in het zicht, want alle plaatjes die er standaard inzitten zijn erg donker.

Straks maar eens een wherigo proberen.

maar ook dat zier er veel belovend uit.

:thumbup:

Kun je vertellen wat het probleem was?

Geplaatst

Ja dat vroegen de amerikanen me ook. Nu moet je weten dat ik alles op de apple doe en alleen een oude laptop pc heb staan voor het gps werk. Maar omdat alles nu werkt op de mac heb ik het meeste daarop gedaan, en dat is wel de redding geweest.

Ik wilde de CO een andere naam geven, en is zag dat hij alles dubbel er op had gezet. Aangezien het nu een usb schijf is ziet de mac het ook zo.

Toen ik dat dubbele eraf had gehaald heeft hij er kennelijk meer van afgehaald dan de bedoeling was. :thumbup:

Maar het gekke was dat ik alle talen kwijt was, en maar de helft van de profiellen.

Toen ik belde met de US was de prullenbak van de mac leeg. omdat ze wilde dat ik op de pc on line kwam zodat ze zelf in de mac kon kijken. Ja hoe cool is dat.

Lang verhaal kort: ze heeft de basemap on line er weer opgezet. en door wat gekunstel met de mac, heb ik ook de profielen weer terug gevonden.

wel wijze les heb wat slimme vragen aan de dame kunnen stellen en heb inmiddels ook wat backup's gemaakt.

Maar wees gewaarschuwd, het is een harde schijf, en daar kun je heel makkelijk dingen opzetten en verwijderen. :thumbup:

Geplaatst

Vervolg van mijn bevindingen:

Er waren een hoop vragen over multy's. Ik heb een gelopen, en vond dat ik makkelijk punten kon invoeren. Ik heb het eerste coördinaat steeds verplaatst en zo een rondje door het park gefietst.

Met de eind berekening is het erg makkelijk dat er een goed werkend rekenmachine in de c300 zit.

En bij de cach had ik een afwijking van 4 meter. dus een redelijk snelle find.

Gisteravond nog een latertje met de auto gedaan. Mooi gelukje van de NUVI software in de c300 is dat de CN kaart onderop ligt, en de topo er boven. dus met de auto aanwijzingen zie je de topo op je scherm verschijnen met netjes de afslagen. en dan laatste stukje lopen, dan springt hij al snel op het kompas. en de find was op de meter nauwkeurig. Mazzel want was zaklamp weer eens vergeten.

Al met al ben ik erg tevreden met mijn nieuwe speeltje.

Geplaatst

Vandaag een Wherigo gedaan, bevindingen :

- Colorado crached.

- Colorado gaat uit.

- Lege tekst schermen

- Items niet op kunnen slaan in Inventory

- Nieuwe WP verschijnen niet onder Loctions

- Geen geluidsmelding bij aankomst POI

- Als je een vraag moet beantwoorden en op annuleren drukt kom je er nooit uit, je moet de vraag eerst goed beantwoorden anders kan je niet verder.

Gelukkig had ook een PPC bij me, waar het allemaal wel goed op verliep. :dribble:

Geplaatst

Ook een Colorado besteld is een vervanging voor mijn 60CSX. Is al onderweg. Nog een weekje denk ik.

Alleen zoek ik nog een houder voor Ram Mount. Weet iemand wie de houder (ram mount RAM-HOL-GA27U)voor een colorado kan leveren en op voorraad heeft?

Geplaatst
Ook een Colorado besteld is een vervanging voor mijn 60CSX. Is al onderweg. Nog een weekje denk ik.

Alleen zoek ik nog een houder voor Ram Mount. Weet iemand wie de houder (ram mount RAM-HOL-GA27U)voor een colorado kan leveren en op voorraad heeft?

volgens mijn gegevens zijn die per 28-3-2008 pas leverbaar. En eerst in USA natuurlijk.

Heeft iemand de nieuwe Field Notes functie al uitgetest? Hiermee kan je na een dag cachen in een klik loggen(na de Colorado te hebben gekoppeld aan de PC). Vooral makelijk na rondje Bernheze of iets dergelijks. :ph34r:

Ja heb ik geprobeert. Werkt super: In je Co300 staat een text file met daarin alle links van de find's (en no finds) die je gadaan heb en waneer, ff klikken en dan kun je hem loggen, hoeft dus alleen maar commentaar bij te voegen. Het enige wat je dient bij te houden zijn de coing en TB's.

Erg handig voor de vakentie en zo, scheeld hoop schrijfwerk. :thumbup:

Geplaatst

Wij hebben er ook een :) vandaag binnen, zat geen aanslag van de douane bij (maar wat niet is kan nog komen.

Het was even prutsen om hem te updaten, nl topo erop te zetten en alle cache erop te laden maar alles staat erop en hij doet het goed, we zijn zielsgelukkig met de mogelijkheid om de cache beschrijving en de resente logs te lezen.

Raar iets is dat de backlight elke keer als hij uit is geweest weer terug gaat in de laagste stand en je hem dus telkens weer aan moet zetten anders zie je geen bal op het scherm <------------ was daar een oplossing voor?

Geplaatst

Er waren een hoop vragen over multy's. Ik heb een gelopen, en vond dat ik makkelijk punten kon invoeren. Ik heb het eerste coördinaat steeds verplaatst en zo een rondje door het park gefietst.

Met de eind berekening is het erg makkelijk dat er een goed werkend rekenmachine in de c300 zit.

Gisteravond nog een latertje met de auto gedaan. Mooi gelukje van de NUVI software in de c300 is dat de CN kaart onderop ligt, en de topo er boven. dus met de auto aanwijzingen zie je de topo op je scherm verschijnen met netjes de afslagen. Mazzel want was zaklamp weer eens vergeten.

Hoi Papillon,

Je schrijft hier ...en dan laatste stukje lopen, dan springt hij al snel op het kompas. en de find was op de meter nauwkeurig.

Springt bij jou de Co. automatisch van kaart naar kompas :thumbup:

Tot nu toe zijn de bevindingen nog gemixt.

Een ander vervelend dingetje is dat bij de menus en bv het kiezen van een icoon de keuze aan het einde van de lijst ophoud.

Bij de 60 begint de keuze dan weer boven aan de lijst.

Hier niet dus als je al draaiende aan de Rock ’n Roller onderaan de lijst bent gekomen (en dat zijn er bij de icoons heel wat) dan moet je dus weer helemaal terug draaien om weer boven aan de lijst te komen.

Je kan ook met de kanteltoets direct weer naar boven of opzij scrollen

Geplaatst (bewerkt)
Als je nog een paar redenen zoek om je er zelf van te overtuigen dat je de Colorado niet wilt kopen dan moet je deze lijst maar eens doorlezen. :crybaby:

Oeps :thumbup: Garmin heeft nog een boel huiswerk... :cry:

bewerkt door Ringeling
Geplaatst

Iemand enig idee hoeveel fouten er in de 60csx zaten toen hij op de markt kwam???

Vergelijkbaar/meer/minder <---(doorhalen wat niet van toepassing is) :crybaby:

Geplaatst

Iemand enig idee hoeveel fouten er in de 60csx zaten toen hij op de markt kwam???

Vergelijkbaar/meer/minder <---(doorhalen wat niet van toepassing is) :crybaby:

Met de CSX heb ik weining problemen gehad maar dit was een directe opvolger van de CS. Met de CS heb ik wel problemen gehad met name om de haverklap uitvallen. Later met de firmware was dit opgelost.

Geplaatst

Gisteravond nog een latertje met de auto gedaan. Mooi gelukje van de NUVI software in de c300 is dat de CN kaart onderop ligt, en de topo er boven. dus met de auto aanwijzingen zie je de topo op je scherm verschijnen met netjes de afslagen. Mazzel want was zaklamp weer eens vergeten.

Hoi Papillon,

Je schrijft hier ...en dan laatste stukje lopen, dan springt hij al snel op het kompas. en de find was op de meter nauwkeurig.

Springt bij jou de Co. automatisch van kaart naar kompas ;)

Tot nu toe zijn de bevindingen nog gemixt.

Een ander vervelend dingetje is dat bij de menus en bv het kiezen van een icoon de keuze aan het einde van de lijst ophoud.

Bij de 60 begint de keuze dan weer boven aan de lijst.

Hier niet dus als je al draaiende aan de Rock ’n Roller onderaan de lijst bent gekomen (en dat zijn er bij de icoons heel wat) dan moet je dus weer helemaal terug draaien om weer boven aan de lijst te komen.

Je kan ook met de kanteltoets direct weer naar boven of opzij scrollen

Nee dat bedoelde ik niet. Als je van de fiets stapt snapt de C300 al snel dat je het kompas wil gebruiken, en dan zie ja al snel dat hij heel pressies de kaart laat draaien.

De kompas pagina gebruik ik zelden. ben meer visueel ingesteld en gebruik dus de kaart.

Geplaatst

Hold your horses!!!!

De colorado is in Nederland te verkrijgen!!!

Notter heeft al uitgeleverd, en bij Bever komen ze deze week binnen. En per volgende maand is er nieuwe prijslijst. ik zou heel even wachten, prijzen dalen sterk!!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...